تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 خرداد 1392 ساعت 15:49

بی سروصدا بازیکن می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن (سورینت) گفت که برنامه‌ریزی‌های این باشگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل جاری است.

به گزارش  تسنیم و به نقل از سایت باشگاه باشگاه راه‌آهن (سورینت)، صادق رئیسی‌کیا در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال راه‌آهن درباره شرایط این تیم برای آغاز فصل آینده عنوان کرد: ما با نظر سرمربی تیم برنامه‌‌ریزی‌های خود را انجام داده و تمرینات خود را با نظر او آغاز کردیم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: ما می‌خواهیم به همین روال ادامه دهیم و به صورت حرفه‌ای کارمان را می‌کنیم. ما بدون هیچگونه سروصدا بازیکنان مدنظر خود را جذب می‌کنیم و در 10 روز آینده کار نقل‌و‌انتقالات را به پایان می‌رسانیم و تیم خود را می‌بندیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد جدایی بازیکنان راه‌آهن، افزود: تا این لحظه محمد محمدی، محمدرضا مامانی، حمید علی‌‌عسگر که البته به صورت قرضی از پرسپولیس آمده بود و مهرداد کفشگری که بازیکن آزاد بود از راه‌آهن جدا شده‌اند. میلاد نوری، رامین رضائیان و حسن جوادی هم به تیم اضافه شده‌اند.

رئیسی‌کیا در مورد ورزشگاهی که قرار است فصل آینده در آن بازی‌های تیم راه آهن برگزار شود، گفت: ‌ما 3 مجموعه را در نظر گرفته‌ایم؛ دستگردی، اکباتان و تختی. اولویت اول ما دستگردی و پس از آن تختی است و احتمال حضور در اکباتان کم خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد انجام بازی‌های این تیم در شهرری، گفت: ما یک مطالباتی از شهرداری تهران داشتیم که آنها قرار بود ورزشگاهی را که در حال ساختن است به ما واگذار کنند اما در ابتدا قرار بود این امر اسفندماه صورت بگیرد و پس از آن وعده خرداد را دادند که باز هم آماده نشد و پس از این اتفاقات اعلام کردند در آبان 92 این ورزشگاه تکمیل می‌شود که ما نمی‌توانستیم این موضوع را قبول کنیم.

وی در مورد اینکه آیا محمود کلهر به کادر فنی تیم بزرگسالان اضافه خواهد شد؟ گفت: تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است. او مدیر آکادمی ماست و تا جایی که ما بتوانیم جابجایی انجام نمی‌دهیم و ثبات را در باشگاه در اولویت کار خود قرار می‌دهیم.

رئیسی‌کیا در مورد جذب علی کریمی گفت: هر بازیکنی که کادر فنی مورد نظرش باشد، جذب می‌کنیم. البته ما در بخش هزینه برای خودمان چارچوبی داریم، زیرا بخش خصوصی محاسبه‌گر است اما به هر حال تلاش می‌کنیم خواسته کادر فنی‌مان را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده تیم‌های بدهکار نمی‌توانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند، عنوان کرد: بدهی راه‌آهن به مدیریت‌های پیشین بازمی‌گردد که آن هم اندک است. ما به مالکان قبلی یادآوری کردیم اما تاکنون مراجعه نکرده‌اند. تاکنون که در خصوص بدهی‌های باشگاه به ما موضوعی ارائه نشده و در موقعی که این مسئله را به ما اعلام کنند آن را حل می‌کنیم.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه باشگاهش در این فصل به دنبال کسب سهمیه آسیایی است، گفت: ما تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده‌ایم تا به این هدف نائل شویم. انتخاب کادر فنی و بازیکنان و برنامه‌ریزی باشگاه به نحوی بوده که جزو 4 تیم برتر لیگ ایران باشیم. راه‌آهن در گذشته برای بقا در لیگ می‌جنگیده و هم‌اکنون شرایطی پیش آمده که در میانه‌های جدول است. ما تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده برای قهرمانی تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یادآور شد:‌ این موضوع به دولت برمی‌گردد اما فکر می‌کنم اگر مالکیت و مدیریت این 2 باشگاه واگذار شود، بخش خصوصی بتواند از برند و هویت این دو باشگاه به خوبی درآمدزایی کند. این موضوع می‌تواند در برنامه 2، 3 ساله تحقق یابد. قابلیت این 2 باشگاه برای خصوصی شدن از هر باشگاه دیگری بیشتر است.

488 نمایش

نظر دادن