تاریخ انتشار: شنبه, 28 ارديبهشت 1392 ساعت 10:51

اخبار داغ از بازار نقل و انتقالات فوتبال

آخرين خبرها از نقل و انتقالات حكايت از سكوت بازيكن پرسپوليس در مقابل پيشنهاد استقلالي ها حكايت دارد

* نفت بدون خارجی
یکی از سیاست های باشگاه نفت تهران در فصل آینده استفاده بیشتر از بازیکنان جوان و رویکرد صرف به بازیکنان ایرانی است. در این خصوص مدیران این باشگاه قصد دارند فصل آینده و در لیگ سیزدهم حرفه ای اصلا از بازیکن خارجی استفاده نکنند. در این خصوص قرارداد دو بازیکن خارجی این تیم به پایان رسیده و قرار است با یکی دیگر از این بازیکنان خارجی که یک سال دیگر قرارداد دارد مذاکره و قرارداد او فسخ شود. گنو باتیستا، ماریو راموس و گوران لوبوویچ سه بازیکن خارجی فصل گذشته نفت تهران بودند که فصل بعد جایی در این تیم نخواهند داشت.


* بختیاری زاده و صبا
سهراب بختیاری زاده کاپیتان فصل پیش صبا، درباره وضعیتش در فصل آینده گفته: یکی، دو پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم اما اولویتم برای سال بعد هم صبای قم است. امیدوارم مرفاوی هم در صبا بماند چون برای این تیم خیلی زحمت کشیده است.


* گل محمدی در راه نفت؟
مسئولان نفت اسمي از گزينه هاي مورد نظرشان نمي آورند ولي از اين باشگاه خبر مي رسد كه يحيي گل محمدي جدي ترين گزينه نفت است و اين باشگاه در حال انجام مذاكرات جدي با سرمربي فصل قبل پرسپوليس است. مجید جلالی هم یکی از گزینه های مهم نفت است.


* نیلسون تمدید نکرده
مسئولان باشگاه پرسپولیس دو جلسه رضایت بخش را با نیلسون دروازه‌بان برزیلی خود برای تمدید قرارداد داشتند اما برای نهایی شدن این مذاکرات همه چیز به جلسه سوم کشیده شده است.


* نوری: پیشنهاد زیاد دارم
محمد نوری هافبک پرسپولیس، درباره آینده اش گفت: «من فعلا منتظر هستم تا ببینیم شرایط پرسپولیس چگونه رقم می خورد. برای فصل بعد اولویت اولم پرسپولیس است اما از 4، 5 تیم مطرح داخلی و 2 تیم خارجی نیز پیشنهاد دارم.» گفته مي شود وي از استقلال هم پيشنهاد دريافت كرده است. وي در واكنش به اين خبر ترجيح داد سكوت كند و همه چيز را به آينده موكول كرد.


* مس و جلالی چی شد؟
ناصر شهبازی مدیر عامل باشگاه مس کرمان در حاشیه بازدید از ورزشگاه در دست ساخت مس کرمان با رد این موضوع گفت که باشگاه مس هیچ مذاکره ای با تقوی نداشته است و او جزو کاندیدهای مس هم نبوده است. او از مشخص شدن تکلیف نیمکت مس تا پایان این هفته خبر داد و گفت که برای فصل بعد مس با توجه به مجوعه شرایط بهترین تصمیم اتخاذ خواهد شد. این در حالی است که به نظر می رسد مجید جلالی و مس به توافقات نهایی نیز دست پیدا کرده اند.


* قرارداد داخلی نفت تهران با 5 بازیکن
مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد با وجود اینکه هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده اما این باشگاه با 5 بازیکن قراداد داخلی بسته است. به گفته قنبرزاده سه بازیکن از این جمع از تیم های لیگ برتری و دو بازیکن دیگر لیگ برتری هستند که ظاهرا این باشگاه قصد ندارد تا زمان ثبت قرارداد آنها در دفتر هیات فوتبال تهران نام آنها را فاش کند. البته گفته می شود حمید بوحمدان و وحید امیری دو بازیکن فصل گذشته نفت مسجد سلیمان دو بازیکن لیگ یکی هستند که نفتی ها از زیر مجموعه خودشان به خدمت در آورده اند.


* مورد عجیب حاجی مایلی
مدیرعامل باشگاه صبای قم از قرار داشتن نام محمد مایلی کهن در کنار حسین فرکی، منصور ابراهیم‌زاده و صمد مرفاوی برای سرمربی‌گری این تیم در فصل بعد خبرداد. محمدرضا کشوری فرد درباره وضعیت کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای فصل آینده لیگ برتر، بیان کرد: «اعضای کادر فنی باید در جلسه هیات مدیره باشگاه انتخاب شوند. این جلسه قرار است هفته آینده تشکیل و بعد از آن نام سرمربی تیم اعلام شود.»

4872 نمایش

نظر دادن