تاریخ انتشار: چهارشنبه, 31 خرداد 1396 ساعت 12:13

دستگيری مدير سايت شرط‌بندی با ۴۰ميليارد تومان گردش مالی!

فرمانده انتظامي استان اصفهان از عمليات پليس فتاي اين فرماندهي در دستگيري مدير يک سايت شرط بندي با گردش مالي ۴۰۰ ميليارد ريالي خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخاني اظهار داشت: کارشناسان پليس فتاي استان اصفهان با اشرافيت خود بر فضاي مجازي و رصد و پايش سايت‌هاي اينترنتي توانستند يک سايت شرط بندي با گردش مالي بالا را که از سوي فردي در يکي از استان‌هاي کشور مديريت مي‌شد، شناسايي کنند.

وي افزود: کارشناسان اين پليس در راستاي رصد اقدامات مجرمانه با سايتي روبه رو شدند که مدير آن اقدام به طراحي بازي خاصي به روش شرط بندي کرده که در ادامه تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين فرد از اين طريق توانسته به گردش مالي ۴۰۰ ميليارد ريالي دست پيدا کند که در اين زمينه تمامي حساب‌هاي مالي فرد مذکور نيز مورد شناسايي قرار گرفت.

آقاخاني با بيان اينکه شرکت کنندگان اين سايت از سراسر کشور بودند اظهار داشت: بلافاصله کارشناسان وارد عمل شده و مراحل قانوني نسبت به مسدودسازي اين سايت را انجام دادند.

وي افزود: با توجه به اينکه مدير اين سايت در خارج از استان سکونت داشت، ماموران پليس فتاي استان با اخذ نيابت قضائي به محل مذکور اعزام و طي عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير کرده و به همراه مدارک و مستندات جمع آوري شده تحويل مراجع قضائي دادند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: افرادي که در سايت‌هاي شرط بندي شرکت مي‌کنند هم به نوعي مجرم هستند و براساس قانون بارگذارنده سايت‌هاي شرط بندي و استفاده کنندگان از اين سايت‌ها هردو مرتکب اقدام مجرمانه شده و قانون براي هر دو طرف مجازات تعيين کرده است.

آقاخاني تاکيد کرد: پليس فتاي استان با رصد و پايش عمومي سايت‌ها و شبکه‌ها حتما به اين گونه جرايم توجه خاص داشته و عمليات شناسايي، رديابي و مقابله با اين گونه سايت‌ها و تحويل مديران آن‌ها به مراجع قانوني را در دستور کار خود دارد.

منبع: میزان

767 نمایش

نظر دادن