تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 فروردين 1392 ساعت 11:26

قلعه نویی:دوستان از باختن الهلال ناراحت هستند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنانش در بازی با الهلال عربستان ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند، گفت: از نظر من، بازی الهلال با استقلال فینال زودرس آسیا بود که آن را بردیم.
 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ارزشمند آبی‌پوشان مقابل الهلال در ریاض در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: لطف خدا و اهل بیت شامل حال استقلال شد که توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

وی افزود: بازی بسیار سختی داشتیم زیرا الهلال یک تیم تاکتیکی و با برنامه بود. در ابتدای مسابقه می‌خواستیم به حریف‌مان فضا ندهیم. به خوبی روی این تیم شناخت داشتیم و می‌دانستیم که نقطه قوت آنها خط هافبک‌شان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: الهلالی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه روی دروازه استقلال فشار آوردند که ما تغییراتی دادیم. البته می‌دانستیم بدن‌های بازیکنان حریف از دقیقه 70 به بعد تحلیل رفته و آنها به نوعی کم می‌آورند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند. الهلال هم می‌توانست برنده بازی باشد و در دقایقی از بازی موقعیت‌هایی داشت اما همانطور که گفتم لطف خدا شامل حال ما شد. از دید من این بازی فینال زودرس آسیا بود که آن را بردیم.

قلعه‌نویی درباره انتقاد یکی از خبرنگاران عربستانی مبنی بر اعتراضاتش به قضاوت داور بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم دوستان از باختن الهلال خیلی ناراحت هستند. اعتقاد دارم داور پنالتی صد درصد ما را روی ایمان موسوی نگرفت و به جز آن صحنه در طول بازی او و تیم داوری‌اش خوب کار کردند و تنها روی همان یک صحنه به موسوی اخطار اشتباه دادند.

وی درباره اینکه آیا با این پیروزی می‌توان به قهرمانی در آسیا امیدوار بود، تاکید کرد: در نشست خبری پیش از بازی هم اعلام کردم هر تیمی از این گروه که گروه مرگ نام دارد، بالا بیاید می‌تواند شانس رسیدن به فینال را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند زیرا چهار روز پیش  در بازی مقابل سپاهان یک مارتن 120 دقیقه‌ای را پشت‌سر گذاشتند. البته جا دارد از مسئولان شرکت‌های هواپیمایی که دو پرواز چارتر را در اختیار ما گذاشتند تا راحت‌تر سفر کنیم، تشکر کنم. فکر می‌کنم مدیران این شرکت‌ها نیز در این پیروزی سهیم هستند.

دیدار تیم‌های فوتباال الهلال عربستان و استقلال ایران در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که چهارشنبه شب در ریاض برگزار شد، با برتری 2 بر یک تیم استقلال به پایان رسید.

1295 نمایش

نظر دادن