تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 مهر 1395 ساعت 11:16

اندر مصائب فوتسالیست‌ها در جام جهانی؛ از مسابقه با پیراهن‌های پاره تا عدم دریافت پاداش! +تصاویر

تیم ملی فوتسال در حالی باید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی بامداد فردا به مصاف روسیه برود که بازیکنان این تیم با مشکلات زیادی در کلمبیا دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از آنا، تیم ملی فوتسال ایران که در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا به سر می‌برد و موفق شد با کسب نتایج خوب در بین 4 تیم برتر این رقابت ها قرار بگیرد، با مشکلات زیادی در کلمبیا دست و پنجه نرم می‌کند که بنا به خواست مسئولین فدراسیون فوتبال خبری از این مشکلات به بیرون درز نکرد.

فدراسیون فوتبال که هنوز درگیر و دار بحث البسه بی کیفیت تیم ملی فوتبال توسط شرکت جیووا قرار دارد، برای پیراهن‌های تیم ملی فوتسال هم که توسط این برند ایتالیایی تامین شد هم به مشکلات عدیده‌ای برخورد و بی کیفیتی این لباس‌ها کار را به جایی رساند که ملی پوشان فوتسال ایران مجبور هستند تا با نخ و سوزن لباس‌های پاره خودشان را بدوزند و آنها را برای بازی بعدی آماده کنند.

محمد ناظم الشریعه در مورد بی کیفیت بودن البسه تیم ملی که باعث اعتراض بازیکنان شد گفت: «آقای تاج در سفری که به کلمبیا داشتند از بی کیفیتی لباس‌ها خبردار شدند ولی اعلام کردند که در شرایط کنونی نمی‌توان کاری انجام داد و بازیکنان باید با همین البسه به کارشان ادامه دهند و در آینده برای حل این مشکل تصمیم‌گیری خواهد شد.»

مشکل دیگری که ملی‌پوشان فوتسال ایران در آستانه بازی نیمه نهایی جام جهانی فوتسال دارند بحث پاداش‌ها است. در حالی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبالغی را به عنوان پاداش برای تیم ملی فوتسال درنظر گرفته است، اما گویا این پاداش‌ها هنوز به دست بازیکنان تیم ملی نرسیده‌ است و آنها اعلام کردند که تاکنون فقط نفری 250 دلار به آنها پاداش داده شده است.

در هر صورت تیم ملی فوتسال باید بامداد فردا در یک بازی مهم در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف روسیه برود و امیدواریم که این حواشی بوجود آمده تاثیری در نتیجه تیم ملی نداشته باشد.

573 نمایش

نظر دادن