تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 شهریور 1395 ساعت 11:23

حمله قائم مقام سپاهان به استقلالی ها

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: پادوانی با ما قرارداد دارد و هیچ خدشه ای هم به آن وارد نیست، پس چطور به جای تمرین سپاهان به تمرین استقلال می رود؟

به گزارش ۲۴، مسعود تابش در رابطه با جلسه روز گذشته هیات مدیره سپاهان اظهار داشت: درباره موارد مختلفی بحث صورت گرفت و آخرین کمبودهای تیم را نیز بررسی کردیم. درباره وضعیت پادوانی، عقیلی و قائدی فر نیز بحث هایی انجام شد.

وی افزود: به هر حال ما شرایط را به عقیلی و پادوانی اعلام کردیم و از مدتها پیش نیز این کار صورت گرفته است. هم بازیکن برزیلی و هم عقیلی باید طبق قراردادی که داشتند در تمرینات شرکت می کردند و اگر هم می خواستند جدا شوند، با باشگاه توافق می کردند. آنها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

قائم مقام باشگاه سپاهان در واکنش به حضور پادوانی در تست آمادگی جسمانی در کمپ استقلال تصریح کرد: من هم این موضوع را شنیدم. آیا از نظر شما این کار پادوانی حرفه ای است؟ این بازیکن با ما قرارداد دارد و هیچ خدشه ای هم به آن وارد نیست، پس چطور به جای تمرین سپاهان به تمرین استقلال می رود؟ من نمی دانم که گوششان بدهکار نیست و به این ماجرا فیصله نمی دهند.

تابش در پایان گفت: امیدوارم تا چند روز آینده آقایان به اصفهان بیایند و تکلیف خود را مشخص کنند. باشگاه هم بلاتکلیف مانده چون بار مالی روی دوش خود می بیند. درباره بحث استقلال هم اگر لازم باشد، باقریان به عنوان مدیرعامل واکنش جدی تری نشان خواهد داد.

286 نمایش

نظر دادن