تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 شهریور 1395 ساعت 16:53

دایی از حضور در بازی ستارگان انصراف داد

سرمربی تیم نفت گفت:تیم ملی باچشم به هم زدنی باید در مسابقات شرکت کند و حریفان سختی دارد .  

به گزارش ۲۴ ، علی دایی درباره اردوی نفت اظهار داشت: تیم ما در سرعین اردو خوبی برپا کرده و بیشتر تمرینات ما هوازی و بدنسازی است و همه چیز خوب است و ما در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کرده ایم و اردوی ما عصر جمعه در سرعین به پایان میرسد .

علی دایی افزود: جا دارد از مردم سرعین و اردبیل تشکر کنم و همچنین از مسئولان باشگاه و هتل محل اقامت که همکاری های زیادی در برپایی اردو انجام دادند تشکر می کنم
بازیکنان هم با انگیزه بسیار زیاد تمرین می کنند .
وی همچنین گفت : تیم تا عصر جمعه در سرعین اردو دارد و من ترجیح میدهم در کنار بچه های تیم باشم و همچنین به دلیل برخی حرف و حدیث ها یی که درباره این قبیل بازی ها طی هفته اخیر وجود داشته ترجیح می دهم در دیدار روز جمعه شرکت نکنم .
دایی در ادامه تصریح کرد :از آقای پروین که بزرگتر و مربی بنده بوده است تشکر می کنم. در وهله اول بخاطر اردو و در وهله دوم بخاطرشفاف نبودن برخی مسایل و ابهامات که به وجود آمده ترجیح میدهم در این بازی نباشم.
سرمربی سابق تیم ملی در پایان با اشاره به رقابت های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت :تیم ملی باچشم به هم زدنی باید در مسابقات شرکت کند و حریفان سختی دارد . امیدوارم با همدلی شاهد اتفاقات خوب باشیم تیم ملی ایران یکی از قدرت های برتر و همیشه مدعی صعود بوده و حالا با کادر خوب و بازیکنان با انگیزه میتواند نتایج خوبی کسب کرده وتیم ملی برای دو دوره متوالی راهی جام جهانی شود.صعود تیم ملی به جام جهانی اتفاق مهمی است و باعث شادی مردم می شود و از صعود ان کل جامعه و ورزش و فوتبال منتفع می شود.به همین دلیل امیدوارم شاهد حمایت همه جانبه از تیم ملی کشورمان باشیم.

368 نمایش

نظر دادن