تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 شهریور 1395 ساعت 14:08

حرفهای تازه پروین درباره دعوای دایی و کریمی و بازیگر شدن خودش

سرمربی تیم ستارگان فوتبال ایران گفت: بازی دادن هنرمندان بستگی به شرایط بازی دارد اما اگر جلو نیفتیم، فکر نمی کنم به آنها بازی برسد.   

علی پروین که از امروز تمرینات تیم ستارگان ایران را زیرنظر می گیرد در گفت و گویی در رابطه با اعلام اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در بازی روز پنجشنبه و همچنین حاشیه های به وجود آمده پیرامون این مسابقه و البته عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک صحبت هایی را انجام داد که حاصل آن را در ادامه می خوانید:

باور کنید کریمی مصدوم است

پروین در ابتدا در خصوص انتقادهایی که به غیبت علی کریمی در لیست ستارگان ایران صورت گرفته اظهار داشت: باور کنید علی کریمی مصدوم است. من خودم بیشتر از همه دوست دارم علی در این مسابقه حضور داشته باشد. داماد خانواده ما با او رابطه خوبی دارد و صبح تا شب با هم هستند. کریمی در یک مسابقه بازی کرده و مصدوم شده و به همین دلیل نمی تواند ما را همراهی کند. مطمئن باشید اگر همین امروز هم علی بتواند بیاید و با ما بازی کند او را پنجشنبه فیکس بازی می دهم. کریمی جزو بزرگان فوتبال ایران است و از او دعوت کردیم که اگر نمی تواند بازی کند حداقل به عنوان مهمان ویژه در تمرینات تیم و بازی روز پنجشنبه حضور داشته باشد.

دایی و کریمی به هم کاری ندارند

وی در واکنش به اینکه گفته می شود علی کریمی به خاطر اختلاف با دایی قبول نکرده در این مسابقه حاضر شود عنوان کرد: غیبت کریمی به این مسائل ربطی ندارد. اصلا دایی و کریمی با هم چه کار دارند که یک نفر بخواهد به خاطر نفر دیگر نیاید. همان طور که گفتم اگر کریمی بخواهد همین امروز تمرین کند ما استقبال می کنیم. دیگر بحث آشتی دادن این دو نفر قدیمی شده و کاری با آنها نداریم.

نمیدانم چه نفراتی می آیند

سرمربی تیم ستارگان ایران در پاسخ به این سوال که چه نفراتی از امروز در تمرینات این تیم حاضر می شوند تصریح کرد: خودم هم نمیدانم. امثال دایی، منصوریان، گل محمدی و… درگیر تیم های خود و اردوهایشان هستند. مثلا می دانم دایی سرعین است و شاید نتواند بیاید. امیدوارم هرکسی هر کمکی از دستش بر می آید انجام دهد تا تیم خوبی را روانه میدان کنیم.

امسال دیگر نباید ببازیم

پروین که به نظر می رسد هنوز هم از شکست سال گذشته مقابل ستارگان جهان ناراحت است گفت: امسال دیگر باید ببریم. دیروز به خداداد هم گفتم که اگر امسال هم بازنده شویم فقط مقابل مردم شرمنده خواهیم شد. مردم به استادیوم می آیند که نمایش زیبایی از تیم خودشان ببینند نه اینکه ما هیچ گلی نزنیم و فقط دروازه مان باز شود. مطمئن باشید علی کریمی هم با ما هست اگر هواداران قرار است به خاطر دیدن او به استادیوم بیایند به آنها می گویم که کریمی اگر نتواند بازی کند قطعا روی نیمکت حضور دارد.

اگر جلو نیفتیم هنرمندان را بازی نمی دهم

وی درباره اینکه از سال گذشته برخی از هنرمندان از اینکه به میدان نرفتند دلخور بودند گفت: آن هنرمندان روی چشم ما قرار دارند. من به یاریار هم گفتم ما همواره در تلویزیون و سینما از نمایش این هنرمندان لذت می بریم اما زمین فوتبال شرایط متفاوتی دارد. ما می خواهیم یک تیم موفق را به زمین بفرستیم که مثل پارسال نتیجه نگیرد. آنها هم بیایند و به ما کمک کنند. اما اگر بخواهم رک بگویم تا زمانی که جلو نیفتیم هنرمندان را به زمین نمی فرستم.

چیزی از ارزش های بنا کم نمی شود

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نتیجه ای که ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۱۶ به دست آوردند خاطرنشان کرد: به نظرم با نتایجی که به دست آمد چیزی از ارزش ورزشکاران ما کم نمی شود. المپیک شوخی نیست که برخی فکر می کنند مدال آوردن در آن راحت است. این طور نیست که بتوانیم ۴۰ مدال به دست آوریم. با این حال گل کاشتند. مخصوصا کشتی گیران که نتایج خوبی گرفتند. باید از بنا تقدیر کنیم با وجود اینکه نتوانست نتایج چهار سال قبل را تکرار کند اما یادمان نمی رود که در المپیک قبلی همین نفرات سه طلا به ملت ایران هدیه دادند. کشتی آزاد هم با یک طلا، یک نقره و یک برنز نتیجه خوبی گرفت. دست شان درد نکند. به آنها خسته نباشید می گوییم. اما امیدوارم همین الان تدارک چهار سال بعد را ببینند تا بتوانیم در المپیک بعدی ۷،۸ مدال طلا بگیریم.

بهداد از نظر من قهرمان است

وی در ادامه با اشاره به مسابقه بهداد سلیمی اظهار داشت: من که از وزنه برداری سر در نمی آورم ماندم که چطور حق این بچه را خوردند. ولی مطمئنم که هیچ خطایی رخ نداد. دو بار وزنه را به راحتی بالای سر برد اما از او قبول نکردند. از نظر ما بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک است. انشاالله دست به دست هم دهیم تا از همین الان برای چهار سال آینده کارهایمان را شروع کنیم.

یک دقیقه ای بازیگر شدم

پروین در پایان درباره اینکه انصاریان اعلام کرده او در بخشی از یک فیلم تلویزیونی بازی کرده است گفت: به این کاری که ما کردیم فیلم بازی کردن نمی گویند. کلا یک دقیقه آمدم و رفتم. نقش من این بود که یک بازیکن در مشهد داشتم و من باید می گفتم که یک نفر را می فرستم تا شما را ببیند. همین شد و بس. دیگر هیچ صحبتی نکردم. این هم شد از فیلم بازی کردن ما.

391 نمایش

نظر دادن