تاریخ انتشار: جمعه, 08 مرداد 1395 ساعت 10:49

با پیگیری ویژه دفتر رییس‌جمهور؛ لیموچی به ریو اعزام می‌شود

به دنبال پیگیری‌های ویژه دفتر ریاست‌جمهوری، فدراسیون تنیس روی میز کشورمان اعلام کرد که مقدمات اعزام خانم‌ها کیوانی و لیموچی به ریو با حمایت وزارت ورزش و جوانان فراهم شده است.

فدراسیون تنیس روی میز با توجه به پیگیری ویژه دفتر ریاست‌جمهوری و دستور حوزه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان در راستای پاسخ‌گویی و شفاف‌سازی مواضع فدراسیون بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «این فدراسیون پس از کسب تاریخی سه سهمیه المپیک توسط ورزشکاران غیور ایران اسلامی که در نوع خود بی‌نظیر بوده است، بلافاصله ضمن برنامه ریزی و تدارکات مناسب برای المپیکی‌ها، اقدامات اداری خود را آغاز و ملاقات‌های مستمری با مقامات ذی‌نفع در اعزام کاروان به المپیک انجام داد و خواستار حضور مربی مرد و زن در کنار ورزشکاران تنیس روی میز گردید؛ ضمن این که محدودیت‌های پیش روی کمیته ملی المپیک در زمینه اعزام مربیان به همراه کاروان اعزامی به المپیک ریو ۲۰۱۶ کاملاً قابل احترام است.

در همین راستا و با پیگیری های مستمر فدراسیون و توجه ویژه حوزه مدیریت مقام عالی وزارت محترم ورزش و جوانان، معاونت محترم بانوان و همچنین تخصیص اعتبارات لازم از طرف معاونت محترم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین ابلاغ معاونت محترم توسعه منابع آن وزارتخانه، اقدامات لازم جهت اعزام سرمربی و نایب رئیس امور بانوان فدراسیون برای اعزام به المپیک ریو انجام شد و مسئولین ذی‌ربط متعهد شده‌اند در تاریخ ۱۴ مرداد سرمربی و نائب رئیس امور بانوان فدراسیون به کاروان اعزامی تنیس روی میز ملحق گردند.

شایان ذکر است حضور رؤسای فدراسیون‌هایی که در رویداد المپیک کسب سهمیه نموده‌اند، با تخصیص سهمیه و افزایش مربی ارتباط اداری نداشته و روسای فدراسیون‌ها در واقع به عنوان سرپرستی تیم‌ها و نفرات مد نظر هستند.

در کنار توضیحات فوق‌الذکر، برگزاری جلسات مدیریتی فدراسیون‌های جهانی و لزوم حضور بالاترین مقام ورزشی این رشته در آن جلسات از الزاماتی است که حضور روسای فدراسیون‌ها را در المپیک ضروری می‌نماید.

لازم به ذکر است که فدراسیون جهانی تنیس روی میز همزمان با مسابقات المپیک ریو طرح جدید خود را که انقلابی در تاریخ این ورزش خواهد بود، رونمایی می‌کند. این فدراسیون در مراسمی که در روز پنج‌شنبه، ١٥ مرداد ماه در شهر ریو برگزار خواهد نمود، برای اولین بار از طرح تنیس روی میز ساحلی رونمایی خواهد کرد. در این مراسم که مسئولین طراز اول کمیته بین‌المللی المپیک ، مسئولین شهر ریو، مدیران فدراسیون جهانی و مسئولین فدراسیون‌های فعال شرکت می‌کنند، حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ضروری بوده و جلوه‌ای ویژه به جایگاه تنیس روی میز ایران می‌بخشد؛ ضمن این که کیلومترها مرز ساحلی در کشور عزیزمان بهترین فرصت برای رایزنی و سپس راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پینگ پنگ ساحلی ایران خواهد بود.

در همین راستا ارکان مختلف این فدراسیون که از صدر تا ذیل از افراد با تجربه، متخصص و از جنس این ورزش هستند، خود را موظف به پیگیری حقوق کلیه آحاد این خانواده می‌دانند و از آن مهم‌تر، همواره خود را ملزم به اجرای تصمیمات متخذه مقامات عالی ورزش دانسته و در راه موفقیت و اعتلای نام ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمایند.

در پایان سربلندی ایران اسلامی در کلیه زمینه‌ها و موفقیت کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۱۶ را از درگاه خداوند بزرگ مسألت می‌نماییم.»

730 نمایش

نظر دادن