تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1395 ساعت 08:04

پرسپولیس با برد شروع کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ شانزدهم مقابل تیم سایپا به برتری رسید تا شروع امیدوارکننده ای در این دوره از بازیها داشته باشد. حسین فرکی هم نتوانست از پس استادش بربیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال، امروز سه شنبه تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. کمال کامیابی نیا در دقیقه ۶۸ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس این بازی را بسیار هجومی و البته با چهره‌ای جدید آغاز کرد. علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و وحید امیری ۱۱بازیکن اصلی پرسپولیس در این مسابقه بودند.

محمد انصاری که سال گذشته درسمت چپ پرسپولیس بازی می‌کرد در این بازی در کنار سیدجلال حسینی در دفاع وسط قرار داشت. همچنین وحید امیری در خط حمله در کنار علی علیپور قرار داشت.

پرسپولیس با حمایت هوادارانش در نیمه نخست بر بازی بیشتر مسلط بود. حرکتهای سرعتی فرشاد احمدزاده، علی علیپور و وحید امیری مدافعان سایپا را در چند صحنه تحت فشار قرار داد ولی ضربات نهایی راهی به دروازه حریف نبرد. خطرناکترین موقعیت پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول و توسط علی علیپور به دست آمد ولی این بازیکن فرصت خود را از دست داد تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل تمام شود.

در دقایق نخستین نیمه دوم هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. سرانجام یخ این مسابقه در دقیقه ۶۸ شکسته شد. کمال کامیابی نیا روی توپ برگشتی حاصل از پرتاب اوت وحید امیری و با یک شوت محکم دروازه سایپا را باز کرد تا اولین گل سرخپوشان در لیگ شانزدهم به نام وی ثبت شود.

برانکو که تمایلی به بازی دفاعی بعد از این گل نداشت، مهدی طارمی را در دقیقه ۷۷ به جای امید عالیشاه وارد زمین کرد. مهاجم پرسپولیس در همان لحظات اول حضورش در زمین برای خودش موقعیت سازی کرد و شوت محکمی را به سمت دروازه سایپا زد.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت تا بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یابد. پرسپولیس با این برد سه امتیازی شد و در کنار پدیده مشهد با یک گل زده و سه امتیاز در بالای جدول قرار گرفت.

292 نمایش

نظر دادن