تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 مرداد 1395 ساعت 12:59

پیغام استقلالی ها برای احسان حاج صفی

نزدیکان ستاره بدون تیم و ملی پوش فوتبال کشورمان می گویند او امروز با سپاهان قرارداد امضا خواهد کرد.

جام نیوز: احسان حاج صفی را باید شاه مهره این روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر دانست که سه باشگاه سپاهان، استقلال و تراکتورسازی را خواهان خودش می بیند و هنوز به هیچ کدام چراغ سبز نشان نداده است.

اما به واسطه سابقه حاج صفی در تیم سپاهان این احتمال می رود که او برای بازی در ایران تیم سپاهان را انتخاب کند و دوباره پیراهن زرد این تیم را بپوشد.

در شرایطی که فقط امروز سوت آغاز رقابت های لیگ برتر زده می شود، خبری در جامعه هواداری سپاهان منتشر شد که نشان می دهد حاج صفی همین امروز قرارداد خودش با سپاهان را امضا می کند تا پیش از آغاز لیگ دارای تیم شود.

البته این خبر هنوز به صورت رسمی از جانب سپاهانی ها تایید نشده اما در صورتی که این اتفاق بیفتد سپاهان بهترین خرید خودش از بازار را انجام داده است.

این در حالی است که علیرضا منصوریان و استقلال یکی از مشتریان سرسخت حاج صفی هستند و سرمربی آبی ها بارها گفته هر طوری شده حاج صفی را به جمع شاگردانش اضافه می کند اما گفته می شود حاج صفی هم مثل نویدکیا دلش با سپاهان است و نمی تواند در تیم دیگری بازی کند.

با توجه به طولانی شدن مذاکرات استقلال با حاج صفی حالا این باشگاه از وی خواسته تا زودتر تکلیف خود را با استقلال مشخص کند.

718 نمایش

نظر دادن