تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 تیر 1395 ساعت 21:53

بهادر مولایی از تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد

پس از پایان تمرین سنگین سه وزنه‌بردار باقیمانده از کسب مجوز المپیک ریو و نیز دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی درنهایت تکلیف ۲ سهمیه نهایی کاروان ۵ نفره وزنه برداری در برزیل مشخص شد.

به گزارش فدراسیون وزنه برداری؛ پایان دوازدهمین جلسه شورای عالی وزنه برداری که بلافاصله بعد از تمرین سنگین وزنه‌برداران اردونشین تیم ملی برگزار شد، توام بود با مشخص شدن تکلیف ۲ سهمیه باقیمانده از مجموع ۵ سهمیه کاروان وزنه‌برداری ایران اعزامی به المپیک ۲۰۱۶ ریو.

برهمین اساس؛ در خاتمه دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی و پس از توضیحات کامل و فنی سجاد انوشیروانی در خصوص شرایط چند ماه اخیر وزنه برداران و نیز آخرین رنکینگ سه سال اخیر مسابقات جهانی در اوزان (۹۴،۱۰۵و۱۰۵+ کیلوگرم) اعضاء شورای عالی فنی انتخاب دو نماینده باقیمانده را به رای گیری گذاشتند و در نهایت از مجموع ۱۵ رای ماخوذه نتایج زیر کسب شد و تکلیف ۲ سهمیه نهایی کاروان وزنه برداری مشخص شد.

در خاتمه رای گیری اعضای شورای عالی به ترتیب محمدرضا براری با کسب ۱۲ رای و علی هاشمی با بدست آوردن ۱۰ رای بعنوان نماینده های المپیکی ایران در اوزان ۱۰۵ و ۹۴ کیلوگرم گزینش شدند. بهادر مولایی ملی پوش شایسته دسته فوق سنگین کشورمان نیز اگر چه در چند ماه گذشته زحمات بسیاری را در تمرینات شبانه روزی تیم ملی متحمل شد اما در نهایت بواسطه عملکردفنی و رکوردی نه چندان قابل قبولی که از خود بجای گذاشت متاسفانه نتوانست بیش از ۴ رای از مجموع ۱۳ رای ثبت شده را کسب کرده تا بدین واسطه از قطار ریو پیاده شود.

برهمین اساس؛ کاروان ۵ نفره وزنه برداری ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو را به ترتیب کیانوش رستمی دردسته ۸۵ کیلوگرم،علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و درنهایت بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تشکیل می دهند.

431 نمایش

نظر دادن