تاریخ انتشار: شنبه, 05 تیر 1395 ساعت 13:13

حدادی‌فر: شرمنده هواداران استقلال و پرسپولیس هستم

قاسم حدادی‌فر هافبک چپ‌پا و بازیساز ذوب‌آهن برای فصل آینده در لیست علیرضا منصوریان قرار داشت.باشگاه استقلال تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را جذب کند ولی شرط سنگین ذوب‌آهن باعث شد تا در نهایت دست باشگاه استقلال از جذب حدادی فر کوتاه بماند.

به گزارش "ورزش سه"، او که حالا یک فصل دیگر هم در اصفهان بازی خواهد کرد در مورد پیشنهاد استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری پاسخ می‌دهد.

با اینکه از استقلال پیشنهاد جدی داشتی، اما در نهایت در ذوب‌آهن ماندی، در این خصوص چه صحبتی داری؟
ابتدا باید از علیرضا منصوریان تشکر کنم که واقعا در چند سال اخیر حق گردن من داشته است.چه از زمانی که در تیم ملی در کنار قطبی بود و چه زمانی که دستیار کی‌روش بود.از هواداران استقلال هم که به من لطف داشند ممنونم و شرمنده آنها و منصوریان هستم.من با ذوب‌آهن قرارداد داشتم و جدایی از این تیم دست من نبود.یک سال دیگر هم در ذوب‌آهن هستم و تمام تمرکزم را روی موفقیت این تیم می گذارم.امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های تیم ما است ولی تلاش می کنیم تا خودمان را ثابت کنیم.

آیا منصوریان خودش هم با تو صحبت کرد؟
من در این سال ها همیشه با منصوریان در ارتباط بوده‌ام.او به من لطف دارد ولی نمی‌توانستم با خواسته خودم از ذوب آهن جدا شوم.

جالب اینجا است که در سال‌های گذشته از پرسپولیس چند بار پیشنهاد داشتی ولی این بار استقلال دنبال جذب تو بود؟
من شرمنده هواداران دو تیم هستم و خودم در این چند سال تصمیم‌گیرنده نبودم.من برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.استقلال و پرسپولیس امسال تیم خوبی خواهند داشت.پرسپولیس که سال گذشته جزو بهترین‌ها بود و استقلال هم در فصل بعد قطعا تیم بهتری خواهد شد.

آیا حسرت نمی خوری که تا به حال در استقلال و پرسپولیس بازی کردی؟
استقلال و پرسپولیس باشگاه های بزرگی هستند و خیلی از فوتبالیست ها دوست دارند در این دو تیم بازی کنند.من اما زندگی ام را مدیون تیم فوتبال و کارخانه ذوب‌آهن هستم.ذوب‌آهن هم تیم کوچکی نیست و همه امکانات اینجا فراهم است.اینجا احساس آرامش دارم و از فوتبال و تمرین لذت می برم.

فکر می‌کنی در آینده در استقلال یا پرسپولیس بازی کنی؟
کسی از آنده خبر ندارد.تمام تمرکز من روی ذوب‌آهن است.

در این مورد که ذوب‌آهن قرار مبلغ قراردادها را کم کرده است چه صحبتی داری؟
من هنوز با ذوب‌آهن در مورد مسائل مالی صحبت نکردم.به هر حال بازیکن دوست دارد از لحاظ فنی و فوتبالی پیشرفت کند و امیدوارم این فضا در ذوب‌آهن مهیا شود.

فکر نمی کنی ذوب‌آهن نسبت به استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشته است؟
ما اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم هر چند که هادی محمدی بهترین مدافع‌مان را از دست دادیم و کاوه رضایی هم جدا شد.امیدوارم که حسن‌زاده در تیم بماند و چند بازیکن خوب هم حفظ کنیم.باشگاه ما همیشه دنبال بازیکن‌سازی و استفاده از بازیکنان جوان است.تیم های رقیب ما خوب بازیکن گرفتند ولی ما هم تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم.

راستی در جام ملت ها طرفدار کدام تیم هستی؟
من طرفدار اسپانیا هستم و امیدوارم قهرمان شود.

340 نمایش

نظر دادن