تاریخ انتشار: شنبه, 05 تیر 1395 ساعت 10:49

دعوتنامه میناوند برای پرسپولیس

مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم پرسپولیس روز گذشته در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و با استقبال گرم برانکو و طاهری مواجه شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد میناوند در باره حضور در تمرین پرسپولیس نوشت:« برای تماشای تمرین تیم محبوبم و هم چنین ارائه دعوتنامه رسمی به منظور شرکت پرسپولیس در تورنمت چهارجانبه مدافعان حرم مازندران به محل تمرین این تیم رفتم. بنده به عنوان نماینده باشگاه خونه به خونه و از طرف حسن زاده مدیریت و مرزبان سرمربی مامور شدم تا به طور رسمی از باشگاه بزرگ پرسپولیس برای سفر به بابل دعوت بعمل آورم که اتفاقا با استقبال طاهری و برانکو هم همراه شد، اما به دلیل همزمانی این تورنمت با اردوی اروپایی پرسپولیس حضور این تیم در مازندران امکان پذیر نیست ولی طبق قولی که از طرف باشگاه پرسپولیس به بنده داده شد به زودی این دو تیم در یک دیدار دوستانه در بابل یا تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.»

میناوند نوشت:«خوشبختانه پرسپولیس در این فصل تیم یکدست و منسجمی دارد و من با تماشای تمرین به آینده تیم محبوبم بسیار امیدوارشدم. اسکلت اصلی تیم حفظ شده و نفرات بسیار خوبی هم جذب شده اند. یادمان نرود که باید با تمام وجود از تیم محبوبمان حمایت کنیم تا در مسیر موفقیت گام بردارد.»

گفتنی است مهرداد میناوند این فصل هم در کنار علی کریمی در تیم خونه به خونه خواهد بود.

351 نمایش

نظر دادن