تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 ساعت 11:02

تساوی ارزشمند ذوب‌آهن مقابل العین امارات

شاگردان یحیی ‌گل محمدی توانستند در امارات با تساوی یک بر یک العین را متوقف کنند.
در آخرین دیدار بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن ایران از ساعت 20:10 میهمان العین امارات بود که این بازی در پایان با تساوی ارزشمند یک بر یک به پایان رسید تا ذوبی‌ها بیش از پیش امیدوار به صعود شوند.

در این بازی داگلاس سانتوس در دقیقه ی 9 برای العین و محمدرضا عباسی در دقیقه ی 76 برای ذوب آهن گلزنی کردند.

همچنین هادی محمدی در دقیقه ی 11 و قاسم حدادی فر در دقیقه 90 از ذوب آهن و محمد فیض در دقیقه ی 60 از العین با کارت زرد داور جریمه شدند.

*نیمه نخست
در حالی که بازی از ابتدا با آرامش دو تیم در میدان ادامه داشت، العین توانست روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر داگلاس گل نخست را به ثمر برساند. پس از گل دو تیم به بازی آرام خود ادامه دادند اما توپ و میدان در بیشتر دقایق در دست یاران گل‌محمدی بود.

در حدود دقایق 30 تا 40 ذوب آهن موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه این تیم اماراتی خلق کرد که هیچ کدام راهی به دروازه خالد عیسی نیافت تا در دقیقه 38 العین توسط آسپریلا حمله خطرناکی را از سمت چپ زمین ذوب آهن آغاز کند. آسپریلا توپ خود را به داخل محوطه هجده قدم ارسال کرد اما شوت فنی و دقیق محمد عبدالرحمان با برخورد به دیرک افقی دروازه در آغوش ظاهری قرار گرفت.

*نیمه ی دوم
نیمه ی دوم این دیدار با حملات پرتعداد شاگردان یحیی گل محمدی آغاز شد. ذوبی ها که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بودند چندین حمله خطرناک تدارک دیدند اما در زدن ضربات پایانی بی دقت بودند تا اینکه در دقیقه 76 سانتر علی حمام با ضربه ی سر محمدرضا عباسی به سمت دروازه العین رفت و با اشتباه دروازه بان این تیم گل تساوی برای ذوب آهن رقم خورد.

پس از این گل نیز هر دو تیم دست از کار نکشیدند و برای زدن گل دوم تلاش خودشان را انجام دادند اما این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک همراه شد.

با این نتیجه ذوب آهن با کسب تساوی بدون گل در فولادشهر به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند.

برای ذوب آهن در این دیدار رشید مظاهری، علی حمام، هادی محمدی، وحید محمدزاده، هاشم بیک‌زاده، محمدرضا عباسی (امیر احمد کامدار 77)، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور،احسان پهلوان، مرتضی تبریزی (دانیال اسماعیلی‌فر 90) و کاوه رضایی (مسعود حسن‌زاده 80) به سرمربی‌گری یحیی گل‌محمدی به میدان رفتند.

برای العین نیز خالد عیسی، احمد اسماعیل، مهند سالم، محمد احمد غریب، محمد فیض، فیلیپه باستوس، عمر عبدالرحمان، محمد الراقی، لی میونگ جو، دانیلو آسپریلا و داگلاس سانتوس به سرمربیگری زلاتکو دالیچ به در میدان قرار گرفتند.

روز گذشته تراکتورسازی در امارات با حساب چهار بر یک مقابل النصر شکست خورده بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

424 نمایش

نظر دادن