تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 ساعت 10:40

تراکتورسازی، الهلال عربستان را حذف می‌کند؟

دیدارهای هفته‌ ششم لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه این هفته‌ آغاز می‌شود و تراکتورسازی می‌تواند زمینه‌ساز حذف اولین نماینده عربستان از ر‌قا‌بت‌ها شود.

به گزارش ایسنا تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه 14 و 15 اردیبهشت ماه به مصاف یکدیگر می‌روند. از ایران، تراکتورسازی روی کاغذ میزبان الهلال عربستان است، میزبانی‌ای که باید در عمان انجام شود.

تراکتورسازی پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی ر‌قا‌بت‌ها به عنوان تیم اول گروه قطعی کرده و دیدارش برابر الهلال از این نظر حساسیتی برایش ندارد، اما در سوی دیگر میدان، الهلال برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرم به پیروزی برابر نماینده ایران دارد چون رقیب نزدیکش یعنی پاختاکور ازبکستان دیدار آسانی برابر الجزیره، تیم قعر جدولی اماراتی دارد.

تراکتورسازی در دیدار رفت با الهلال این تیم را دو بر صفر شکست داد و تکرار این پیروزی نباید کار چندان سختی برای این تیم باشد. از طرفی پاختاکور که فقط یک امتیاز با الهلال فاصله دارد در خانه به مصاف الجزیره یک امتیازی می‌رود.

پیروزی احتمالی پاختاکور برابر الجزیره و برتری تراکتورسازی برابر الهلال – که هر دو نتیجه‌ قابل تصور و امکان‌پذیر است – می‌تواند به حذف الهلال، به عنوان نخستین تیم عربستانی از ر‌قا‌بت‌های لیگ قهرمانان آسیا منجر شود.

* جدول گروه سوم ر‌قا‌بت‌ها

1. تراکتورسازی 12 امتیاز

2. الهلال 8 امتیاز

3. پاختاکور 7 امتیاز

4. الجزیره 1 امتیاز

سه‌شنبه همچنین دو دیدار از گروه D برگزار می‌شود و طی آن العین امارات با تیم قعر جدولی نسف قارشی ازبکستان دیدار می‌کند و الاهلی عربستان، تیم سوم گروه با الجیش قطر صدرنشین مصاف می‌دهد.

نماینده عربستان در این گروه هم حال و روز خوشی ندارد و در آستانه حذف از ر‌قا‌بت‌ها قرار دارد.

* جدول گروه D

1. الجیش 10 امتیاز

2. العین 7 امتیاز

3. الاهلی 6 امتیاز

4. نسف قارشی 5 امتیاز

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

282 نمایش

نظر دادن