تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 ساعت 09:12

اعداد جادویی پرسپولیس؛ 24، 33 و 57!/ خواب نوراللهی تعبیر می‌شود؟

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار به تحقق یک قهرمانی رویایی دیگر در آخرین لحظات هستند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل نفت می‌توانست همچنان خود را به عنوان گزینه اول قهرمانی مطرح کند اما شکست مقابل شاگردان علیرضا منصوریان باعث شد این تیم تنها دو هفته طعم صدرنشینی را بچشد.

با این حال اتفاقاتی که در خارج از زمین برای بازیکنان این تیم رخ داده، هواداران را امیدوار به تحقق یک قهرمانی رویایی دیگر در آخرین لحظات هفته پایانی لیگ برتر کرده است.

چند روز پیش بود که احمد نوراللهی خواب خود را برای رسانه‌ها تعریف کرد و گفت هادی نوروزی را دیده که از او خواسته قول قهرمانی که به هانی داده‌اند را فراموش نکند. نکته جالب شماره پیراهن کاپیتان فقید پرسپولیس در خواب نوراللهی بود.

هافبک پرسپولیس تعریف کرد که شماره 24 ابدی تیمش در خواب او شماره 57 را بر تن کرده بود. حالا عده‌ای در فضای مجازی معتقدند پرسپولیس با همین تعداد امتیاز قهرمان لیگ خواهد شد. شاگردان برانکو در حال حاضر 51 امتیازی هستند و در صورت پیروزی مقابل گسترش فولاد و راه‌آهن به عدد 57 می‌رسد.

جالب اینکه عده‌ای دیگر پای مهرداد اولادی را هم در تحقق رویای قهرمانی پرسپولیسی‌ها بعد از 8 سال وسط کشیده‌اند. جمع شماره پیراهن‌های مرحوم اولادی و نوروزی یعنی 33 و 24 هم به عدد جادویی پرسپولیسی‌ها ختم می‌شود.

طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس امیدوارند تیم محبوب‌شان در روز 24 اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه آزادی بیست‌وچهارمین قهرمانی تاریخ خود را جشن بگیرد و فرزند کاپیتان شماره 24 جام را بالای سر ببرد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

695 نمایش

نظر دادن