تاریخ انتشار: شنبه, 17 بهمن 1394 ساعت 12:30

صدرنشین و قعرنشین لیگ به هم رسیدند/ پرسپولیس به دنبال انتقام از ذوب آهن

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا ( یکشنبه) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که از مهمترین این دیدارها تیم پرسپولیس به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش آنا، هفته نوزدهم پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا (‌یکشنبه) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار ذوب آهن در خانه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

تقابل ذوب آهن و پرسپولیس از بازی های جذاب لیگ است چرا که در دیدار رفت تیم پرسپولیس با اشتباه داور شکست خورد و در جام حذفی هم باز اشتباه داوری در شکست سرخ پوشان تاثیر مستقیم داشت بنابراین با این شرایط شاگردان برانکو به دنبال انتقام سخت شکست‌های ناحق دو دیدار گذشته هستند.

از طرف دیگر تیم ذوب آهن هم برای حفظ جایگاه سومی خود به دنبال برد در این دیدار است کاری که به طور حتم بسیار سخت خواهد بود چرا که تیم پرسپولیس این روزها در آمادگی به سر می‌برد.

تقابل تیم صدرنشین استقلال مقابل تیم قعرنشین استقلال اهواز از دیگر بازی های جذاب این هفته است.استقلال بر روی کاغذ شانس بسیار بالایی برای پیروزی دارد و می تواند با کسب سه امتیاز جایگاه خودش را در صدر جدول نگه دارد.

از دیگر‌ بازی‌های این‌ هفته‌ رویارویی تیم پدیده مقابل تراکتورسازی است. شاگردان امیر قلعه‌نویی هم اکنون با 27 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و با پیروزی مقابل پدیده در بازی فردا می‌توانند به صعود از جایگاه فعلی خود امیدوار باشند اما پدیده درصورت پیروزی تنها می‌تواند فاصله‌اش با تیم دهم جدول سپاهان را کم کند البته به شرطی که زردپوشان اصفهانی مقابل فولاد بنده نشوند.

دیدار گسترش فولاد مقابل تیم سیاه جامگان درحالی در مشهد برگزار می‌شود که تیم سیاه جامگان با 15 امتیاز یکی از گزینه های سقوط در لیگ برتر است اما گسترش فولاد با کسب 25 امتیاز در جدول جایگاه امنی دارد و امیدوار است با پیروزی مقابل تیم بحران زده سیاه جامگان از جایگاه فعلی‌اش نیز بالاتر برود.

در دیگر بازی فردا سایپا به مصاف تیم دوم جدول استقلال خوزستان می رود. شاگردان ویسی پس از دو باخت متوالی صدرجدول را از دست دادند و حالا تنها به این فکر می کند که این جایگاه را پس بگیرد. در طرف دیگر میدان هم سایپا با بازیکنان بزرگی چون آندرانیک تیموریان و همچنین با انگیزه کسب امتیاز از تیم‌های بالای جدولی به دنبال پیروزی است تا جایگاه پنجمی خود را از دست ندهد و البته که با امتیاز از دست دادن یکی از تیم‌های ذوب‌آهن یا پرسپولیس خودش را در جدول بالا بکشد.

تقابل تیم فولاد و سپاهان از دیگر بازی های مهم این هفته است. فولاد در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید و شروع طوفانی در نیم فصل دوم داشت. از طرف دیگر سپاهان هم هفته گذشته بازی خوبی برابر پرسپولیس ارائه کرد و توانست یک امتیاز بازی را کسب کند. زردپوشان اصفهانی هم اکنون در رده دهم جدول قرار دارند و به دنبال کسب پیروزی و ارتقا جایگاه اش است.

آخرین بازی این هفته دیدار دو تیم صبا و راه آهن است. صبا هفته گذشته بر خلاف تصور از گسترش فولاد شکست خورد و این هفته قصد دارد این ناکامی بزرگ را با شکست دادن تیم پانزدهم جدول جبران کند.

برنامه بازی‌های فردا یکشنبه 18 بهمن ماه 94 به شرح زیر است:

سیاه جامگان مشهد – گسترش فولاد تبریز-ساعت 14:30- ورزشگاه ثامن مشهد

تراکتورسازی تبریز- پدیده خراسان--ساعت 14:30- ورزشگاه یادگار امام تبریز

ذوب آهن – پرسپولیس--ساعت 14:30- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

سایپا- استقلال خوزستان-ساعت 15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولاد خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان--ساعت 15- ورزشگاه غدیر اهواز

صبای قم - راه آهن- -ساعت 15-ورزشگاه یادگار امام قم

استقلال تهران- استقلال اهواز-ساعت 17- ورزشگاه آزادی تهران

421 نمایش

نظر دادن