تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 بهمن 1394 ساعت 08:33

واکنش خلعتبری به اعتراض هواداران پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: از اعتراض تماشاگران پرسپولیس ناراحت نشدم، چون یک فصل مرا تشویق کردند.

آخرین نیوز: محمدرضا خلعتبری پس از تساوی دو بر دو سپاهان و پرسپولیس در مورد اعتراض هواداران به وی اظهار داشت: از این موضوع ناراحت نمی‌شوم. آنها به عشق تیم محبوبشان به ورزشگاه آمده بودند، یک بازی خوب را دیدم. یک فصل در این تیم بازی کردم، آن زمان همیشه مرا تشویق کردند.

وی در مورد اینکه بنگر گفته است اعتراض تماشاگران به او به خاطر حرکاتش بود، گفت: من موافق این نیستم که به کسی بی‌احترامی شود. من هیچ، اما خانواده‌ام چه گناهی کرده‌اند؟

مهاجم سپاهان گفت: من در حال حاضر بازیکن این تیم هستم و باید تمام تلاشم را انجام دهم. برای هر تیمی هم گل بزنم خوشحالی می‌کنم. با پیراهن ذوب‌آهن به سپاهان گل زدهم، با پیراهن پرسپولیس هم همینطور. آن زمان هم خوشحالی کردم. اخلاق من این است، تنها بعد از گل شادی می‌کنم و بی‌ادبی نمی‌کنم.

خلعتبری در مورد بازی گفت: تیم ما حقش کسب سه امتیاز بود، پیش از اینکه 10 نفره شویم. حق‌مان برد بود، اما بعد از اخراج یارمان یک مقدار عقب‌نشینی کردیم.

وی در مورد اینکه در اکثر درگیری‌ها حضور داشت، گفت: این طور نبود، در یک صحنه داور می‌توانست عالیشاه را با خطایی که انجام داد، مستقیما اخراج کند، اما ندید.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

297 نمایش

نظر دادن