تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 شهریور 1393 ساعت 11:00

فیلم سربریدن دومین خبرنگار امریکایی بدست داعش (18+)

یک مقام آمریکایی درباره انتشار ویدئوی سر بریدن یک خبرنگار آمریکایی دیگر گفت که این اقدام داعش نشان می‌دهد این گروه پیکارجویانی از اروپای غربی با آشنایی به فرهنگ آمریکا دارد.

به گزارش تسنیم،  یک مقام آمریکایی بعد از انتشار خبر بریدن سر یک خبرنگار آمریکایی دیگر با طرح این ادعا که این خبرنگار ماه پیش اعدام شده بود اما پخش فیلم آن  این موضوع را نشان‌دهنده حضور آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در گروه داعش و تسلط آنها بر فرهنگ آمریکا دانست.

این مقام آمریکایی گفته انتشار این فیلم بعد از اتمام تعطیلات «روز کارگر» در آمریکا نشان می‌دهد داعش پیکارجویانی از اروپای غربی و آمریکا دارد که با مرسومات کاری در این کشورها آشنا هستند؛ وی گفته شواهد حاکی از آن است که استاتلوف ماه گذشته اعدام شده، یعنی زمانی که بسیاری از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در حال گذراندن تعطیلات بوده‌اند اما ویدئوی مربوط به قتل وی امروز منتشر شده تا اثر آن به حداکثر برسد.

داعش روز سه‌شنبه با انتشار ویدئویی مدعی شد سر «استیون ساتلوف» روزنامه نگار آمریکایی را از تن جدا  کرده است. این گروه دو هفته پیش نیز همین اقدام را برای جیمز فولی، خبرنگار آمریکایی دیگری که گروگان گرفته شده بود انجام داد.

در این ویدیو ابتدا ساتلوف (خبرنگار آمریکایی) زبان به انتقاد از رئیس جمهور آمریکا می گشاید و می گوید: اوباما! تو با سیاست های خارجی خود و از جمله دخالت در عراق، جان ما را گرفتی. بهتر بود به فکر منافع کشور و ملتت می بودی.


سپس جلاد داعش نیز خطاب به اوباما مطالبی را بیان می کند و در ادامه سر از تن استیون جدا می کند.

خبرنگار امریکایی

خبرنگار امریکایی

خبرنگار امریکایی

خبرنگار امریکایی

خبرنگار امریکایی


در ویدئوی انتشار یافته از جیمز فولی فرد قاتل با اشاره به یک خبرنگار دیگر گفته در صورتی که آمریکا به حملات هوایی به مواضع داعش ادامه دهد وی نیز سر بریده خواهد شد. ساتلوف، همان خبرنگاری است که سر بریده شد.
خبرنگار انگلیسی که قرار است بدست داعش اعدام شود
در فیلمی که امروز انتشار یافته و خبرگزاری فرانسه آن را مشاهده کرده است یک خبرنگار انگلیسی به عنوان قربانی بعدی معرفی شده است.

10126 نمایش

نظر دادن