تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 شهریور 1400 ساعت 20:31

تغییر ارکان قدرت با جنگ جهانی بیولوژیک!

شاید در قسمت ششم "نظم نوین جهانی" این سؤال برای شما پیش آمده باشد که منظور از عصای مادربزرگ (ملکه انگلیس) که در نهایت باعث فوران آتشفشان (انفجار بزرگ) می شود چیست؟

 

به گزارش آخرین نیوز، چرا باید چنین چیزی پر از نمادها و پیام‌های مخفی در انیمیشن "عصر یخبندان" گنجانده شود؟

بر خلاف تصور برخی افراد ساده اندیش، پشت صحنه ساخت این آثار بسیار جذاب و سرگرم کننده، صدها اندیشمند، نظریه پرداز و فلاسفه فلسفه غرب حضور دارند. در طول سال میلیاردها دلار صرف تولید این آثار می شود نه فقط برای فروش و کسب درآمدهای نجومی. بلکه برای پروژه کنترل ذهن ها (Mind Control)، تغییر سبک زندگی اجتماع بشری و از همه مهمتر پمپاژ تفکر بی‌خدایی و الحاد به قلوب کل مردم دنیا.

در این راستا نقش رسانه‌ها به عنوان مهمترین اهرم نظام سلطه ایلومیناتی برای تحقق این خواسته‌ها نقشی بسیار کلیدی است و در حکم سِحر (جادوی) مدرن آخرالزمان است. مردم دنیا تحت تأثیر این رسانه‌ها، فکر و ذهنشان به تسخیر در می آید و آن کاری را انجام می دهند که سردمداران سلطه، شیاطین جنی و انسی به ایشان القا می کنند.

عصای مادربزرگ در انیمیشن "عصر یخبندان - دوره برخورد"، در واقع نماد همان چوب مقدس یا هالیوود است. نه صرفا کمپانی هالیوود، بلکه کل سیستم رسانه‌ای دجال یا همان جریان سلطه صهیونیسم جهانی.

چون اینان به پیروی از آل فرعون، حضرت موسی (ع) را نعوذبالله جادوگر بزرگ می دانند و عصای حضرت موسی را همان چوب جادو قلمداد می کنند. اساساً نام چوب جادو از همین عصای حضرت موسی گرفته شده است.

شما می بینید شبکه‌هایی مثل BBC، سعودی اینترنشنال و  منوتو اهرم رسانه‌ای خانواده سلطنتی انگلستان هستند. این شبکه‌ها و صفحات و کانال های متعلق به آنها ۲۴ ساعته در حال پمپاژ نفرت، تحریف حقایق، مخلوط کردن راست و دروغ به هم، برجسته‌سازی نقاط ضعف، تحقیر دستاورهای ملی، تمسخر عناصر انقلابی و... و... و... هستند.

انگلیس سابقه اجرای کودتای ۲۸ مرداد از طریق همین رسانه BBC را در کارنامه دارد. با کمک شعبان بی‌مخها و پری بلنده‌ها.

اکنون نیز دقیقا چیزی شبیه به همان کودتا از بستر فضای مجازی در حال پیاده سازی است.

اکنون که فشار بر ایران و جمهوری اسلامی به نهایت خود رسیده و برخی از جوانان این مملکت (که زمانی جوانان، موتور محرکه این انقلاب و این نظام بودن)، اعتقاداتشان سست شده، باورهایشان تغییر کرده و از خط امام خمینی (ره) و شهدا دور شده اند؛ حالا نوبت به عصای ملکه مادر رسیده تا با پمپاژ بی امان نفرت، زمینه را برای یک انفجار بزرگ در سرزمین منتظران امام زمان (عج) فراهم کند. 

هدف نگارنده از این مطلب، هشیاری جریان انقلابی در مواجهه با فتنه های احتمالی آینده است تا با تکیه بر امداد الهی و به برکت خون شهدا و گوش فرا دادن به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی بتواند فتنه اکبر دیگری را هم پشت سر گذارد؛ انشالله. 

447 نمایش

نظر دادن