تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 دی 1399 ساعت 12:18

آخرین دیدار حاج قاسم با سیدحسن نصرالله

فارس: شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.

این شبکه جمعه‌شب ساعت ۱۰ به وقت تهران برنامه‌ای را تحت عنوان «اللقاء الأخیر»، (آخرین دیدار) پخش کرد که سید حسن نصرالله از آخرین لحظات دیدار با شهید سلیمانی سخن گفت.

سید حسن نصرالله در این برنامه ضبط شده گفت که آن موقع، مطابق روال کادر تصویربرداری در این دیدارها حضور داشتند ولی در آخرین باری که با شهید سلیمانی دیدار داشته، او از گرفتن فیلم و عکس از دیدار آن‌ها استقبال کرده است.


 

 

 

 

 
دبیرکل حزب‌الله در این برنامه گفت: «شهید حاج قاسم آخرین باری که من را دید شب چهارشنبه بود و خیلی راحت و مطمئن بود. او به آینده خیلی خوش‌بین بود و به آینده بشارت خوب می‌داد».

سید حسن نصرالله گفت که شهید ابومهدی المهندس، جانشین سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی شخصیتی همانند شهید سلیمانی بود و آن دو در میادین نبرد با هم حضور داشتند.

دبیر کل حزب الله لبنان به یکی از عکس‌های سه‌نفره با شهیدان سلیمانی و المهندس اشاره کرد و گفت که در آن دیدار که در ضاحیه صورت گرفت و دیدار طولانی بود، آن‌ها در مورد تحولات عراق گفت‌وگو کردند و هدف از این دیدار این بود که بررسی تحولات عراق و این مسئله بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله یا منطقه، وظیفه نیروهای مقاومت در عراق چیست.

سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین دیدار با یکدیگر نماز جماعت برپا داشتند.
 

آخرین نماز شهید با سید مقاومت

رسانه

938 نمایش

نظر دادن