تاریخ انتشار: شنبه, 24 خرداد 1399 ساعت 10:49

مشاهداتی از زندگی حیوانی غربی‌ها

مفسّر و مترجم قرآن کریم به گوشه‌ای از رفتارهای غرب وحشی در کشتار انسانیت اشاره کرد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسّر، مترجم قرآن کریم و استاد اخلاق در جلسه‌ای با اشاره به وضعیت زندگی مردم در غرب گفت: در غرب و در کشورهایی که فرهنگ‌های مادّی بر آنها حاکم است، وضعیت مرد و زن آنها چگونه است و چه‌کار می‌کنند؟ من به بیش از 20 کشور غربی سفر کردم، هم پرسیدم، یادداشت کردم و هم دیدم اما ادبِ منبر اقتضاء نمی‌کند یادداشت‌ها و دیده‌هایم را برایتان بیان کنم.

وی افزود: فقط همین قدر بگویم که در این ملت‌ها، وضع به گونه‌ای است که پروردگار عالم در قرآن مجید می‌فرماید: «أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ» وزن کل اینها و زندگیشان وزن چهارپایان است و هیچ ارزش دیگری ندارد.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: این اتفاقی که برای شما می‌گویم بی‌سند نمی‌گویم، در آمریکا از ابتدایی که سرباز می‌گیرند و شروع به رشد دادن سربازها می‌کنند، کلاس‌هایی برایشان می‌گذارند که آن مهر، محبت و عاطفه انسانی را از آنها 100 در صد تخلیه می‌کنند که اگر آنها را به عراق و افغانستان و آمریکای لاتین بفرستند، خیلی راحت بتوانند مرد، زن، بچه و زن حامله را بکشند، آتش بزنند، قطعه قطعه کنند، روی جنازه‌هایشان بنشینند و با لذّت و خنده ـ که عکس‌هایشان هم موجود است ـ سیگار بکشند.

حجت‌الاسلام انصاریان تصریح کرد: این قلب مردم غرب است؛ این قلب مردمی است که متدیّن به مکتب‌های شیطانی است.

1744 نمایش

نظر دادن