تاریخ انتشار: چهارشنبه, 31 خرداد 1396 ساعت 09:53

ماجرای ازدواج «پويا امينی» و همسرش

در گزارش زير به بيوگرافي پويا اميني بازيگر تلويزيون و سينما و همسرش اشاره مي‌کنيم.

به گزارش آخرین نیوز، پويا اميني بازيگر جوان عرصه تلويزيون و سينما امشب ساعت ۰۰: ۲۳ ميهمان برنامه "خندوانه" رامبد جوان مي‌شود.

پويا اميني ۱۵ ارديبهشت ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او که فارغ التحصيل رشته کارشناسي کارگرداني نمايش از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است، کارش را در زمان دانشجويي از سال ۱۳۷۶ با بازي در سريال در قلب من به کارگرداني حميد لبخنده و در نقش سينا آغاز کرد. پس از فارغ‌التحصيل شدن با بازيگري در سريال‌ها کار خود را ادامه داد.

اين هنرمند در سال ۱۳۸۲ اولين تجربه بازيگري سينمايي با نقش آفريني در فيلم سينمايي وعده ديدار در نقش صادق و سپس شام عروسي در نقش پارسا را بدست آورد. وي داراي يک فرزند پسر به نام ايليا است. همچنين عضويت در تيم واليبال و فوتبال و کارتينگ هنرمندان در کارنامه وي ديده مي‌شود، ولي هم اکنون عضو تيم فوتبال ستارگان هنر ايران مي‌باشد.

پويا اميني درباره ازدواج خود اينگونه مي‌گويد: من به عنوان جواني کم‌سن و سال وقتي براي خواستگاري همسرم رفتم، شرايط ازدواج را نداشتم حتي خاطرم هست مادر خانمم از پدرم پرسيدند: «اگر بيتا دختر شما بود و پسري با شرايط پويا به خواستگاري‌اش مي‌آمد، موافقت مي‌کرديد؟» و پدرم خيلي راحت جواب دادند: «نه» البته آينده روشنى را هر دو طرف برايم متصور بودند که جا دارد از اعتمادشان قدردانى کنم. ما از ابتدا خيلي صميمانه و صادقانه جلو رفتيم. روشن بود که من جواني کم‌سن و سال هستم که شايد آتيه خوبي داشته باشم، اما نه سرمايه‌اي داشتم، نه درآمد بالايي داشتم، نه از طرف خانواده‌ام به جهت مالي حمايت آنچناني مي‌شدم و نه شغل ثابتي داشتم.

وي اظهار کرد: من بيشتر از آنکه به همسرم به چشم همسري نگاه کنم، نگاهي دوستانه به وي دارم و وي را نزديک‌ترين دوست خودم مي‌دانم. ما دو دوست صميمي هستيم که در بسياري از زمينه‌ها اشتراک نظر و عقيده داريم. آنچه توانسته ما را در کنار هم نگه دارد، صداقت و اعتماد در کنار رفاقت و دوستي است و رمز تداوم زندگي مشترک‌مان هم بر مبناي همين اصل است. من همسرم را دوست خودم مي‌دانم و از اين بابت راضي و خوشحالم.

1138 نمایش

نظر دادن