تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 آذر 1394 ساعت 13:21

واکنش استانداری مرکزی به خط و نشان تندروها برای معین

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت:‌ ما مسئول اظهار نظرات افراد و سخنرانان نیستیم، ما فقط امنیت آن جلسه را برقرار می‌کنیم. اگر کسی حرفی زد که مسلما با قوانین ما سازگاری نداشت، می‌توانند پیگیری‌های قانونی داشته باشند.

شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی استانداری مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اعتراض و تحرک برخی نیروهای خودسر درباره سخنرانی مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات اظهار کرد: ما اعلام کردیم که در راستای وظایفی که داریم با توجه به برگزاری انتخابات برای اینکه دیدگاه‌های مختلف، نظرات خود را مطرح کنند، امنیت تمام نشست‌های قانونی را برقرار می‌کنیم و در این کار فرقی هم بین جریان اصلاحات و اصولگرا نیست.

وی افزود: از جریان اصولگرا هم افراد متعددی می‌آیند، سخنرانی می‌کنند، بدون اینکه مشکلی ایجاد شود و به نظرم مشکلی خاصی برای برنامه امروز نداشته باشیم.

حسن‌بیگی تصریح کرد: مسلم است که چند نفر هم با این برنامه‌ها مخالف باشند، چون موافق و مخالف همه جا هست اما مبنی بر این نیست که مراسم‌های قانونی به‌هم بریزد.

وی با اشاره به سخنرانی مصطفی معین در اراک گفت:‌ آقای معین امروز -یکشنبه- در دو محل در اراک سخنرانی دارد؛ یکی در دانشگاه اراک برای دانشجویان و یکی هم در سالن کوثر اراک است.

معاون سیاسی، امنیتی درباره تلاش گروه‌های خودسر برای برهم زدن مراسم‌های قانونی سخنرانی اظهار کرد: کار درستی نیست و کسی از این کار دفاع نمی‌کند.کاملا مشخص است که اگر عده‌ای حرفی و نظر خاصی دارند، باید حرف خود را بزنند و سخنران هم بیاورند، ما امنیت آن‌ها را هم برقرار می‌کنیم.

وی درباره احتمال تکرار حادثه هجوم به برنامه‌های مجوزدار گفت: در استان ما نسبت به کل کشور از این موارد کمتر داشته‌ایم. جلساتی برگزار شده است مثلا آقای اصغرزاده آمده‌اند، عده‌ای مخالف بودند، نظرات خود را گفتند و جلسه با امنیت کامل برگزار شد و رفتند. ان‌شاءالله امروز هم مشکلی پیش نیاید.

مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات، امروز میهمان شهر اراک مرکز استان مرکزی است و عصر امروز در دانشگاه اراک و سالن کوثر این شهرستان، سخنرانی دارد.

طی روزهای اخیر و به دنبال انتشار پیش‌خبر سخنرانی معین در اراک، برخی نیروهای خودسر نسبت به حضور وی در شهرستان اراک اعتراض کردند و با نصب پلاکارد در مصلای این شهرستان اعلام کردند که نسبت به این حضور، ساکت نخواهند نشست و مسئولیت حضور معین در اراک با استانداری و شورای تأمین است.

753 نمایش

نظر دادن