تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 12:03

نوبخت: برکناری نعمت‌زاده صحت ندارد/ دلیل غیبت روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

  سخنگوی دولت گفت: پیش‌نویس لوایح بودجه ۹۵ و برنامه ششم تقدیم دولت شده و امیدواریم در دولت جلسات فوق‌العاده این لوایح را تصویب و به مجلس تقدیم کنیم.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت:پیش‌نویس لوایح بودجه 95 و برنامه ششم تقدیم دولت شده است و امیدواریم در دولت جلسات فوق‌العاده این لوایح را تصویب و به مجلس تقدیم کنیم.

به گزارش فارس وی تصریح‌کرد: به طور کلی تا کنون 25 هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی پرداخت کردیم.

نوبخت با بیان اینکه موضوعات برجام را به هیأت نظارت واگذار می‌کنیم، افزود: اینکه از فردا هرکسی بگوید چیزی که اتفاق افتاده مورد نظر ما نبود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سخنگوی دولت همچنین گفت که برکناری نعمت‌زاده صحت ندارد.

وی در ادامه این نشست تصریح‌کرد: دولت رأساً از طریق شورای پول و اعتبار برای کاهش نرخ سود بانکی ورود پیدا نمی‌کند، دولت بخشی از این شورا را تشکیل می‌دهد.

نوبخت اضافه‌کرد: به بانک‌ها نیز اعلام کردیم کسانی که برای دریافت کارت اعتباری معرفی می‌شوند، بخشی از حقوق آینده خود را برای اقساط این تسهیلات در نظر می‌گیریم و از متقاضیان، تعهد می‌گیریم و قرارداد می‌کنیم که قسط آنها را دولت از حقوق ایشان بردازد.

سخنگوی دولت درباره حادثه ورامین گفت: این حادثه، اولین حادثه نیست و قابل پیش‌بینی است که آخرین نیز نباشد؛ این تقابل دو سلیقه و نگاه است، یک نگاه اجازه می‌دهد همه افراد با رعایت قانون، نظرات خود را اعلام کنند که از برجام تا سایر مسائل، پیگیری شود.

وی در ادامه این نشست افزود: بیش از هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی به بخش تولید کمک کرده‌ایم.

نوبخت اظهارداشت: با تک‌نرخی شدن بنزین کارت‌های سوخت از بین نخواهد رفت زیرا کارکردهای خود را خواهد داشت.

سخنگوی دولت یادآوور شد: غیبت روحانی در مجمع تشخیص مصلحت به دلیل مشغله کاربی بوده است.

899 نمایش

نظر دادن