تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 ساعت 14:30

استقبال از روحانی در زاهدان

با وجود رویکرد دولت یازدهم در سفرهای استانی رئیس‌جمهور مبنی عدم پیش‌بینی برنامه رسمی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیات همراه، تعداد زیادی از مردم استان سیستان و بلوچستان از حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در بدو ورود به این شهر استقبال کردند.
به گزارش ایسنا، تعدادی از مردم استان با بر تن کردن لباس‌های محلی استقبال خود از رئیس‌جمهور را از محل فرودگاه آغاز کردند.
 
همچنین نیز در جریان این مراسم استقبال تعدادی از مردم با در دست داشتن پرچم ایران و عکس‌های رییس‌جمهور و مقام معظم رهبری مسیر منتهی به ورزشگاه 17 شهریور محل سخنرانی رییس‌جمهور را طی کردند.
 
در برخی از بنرهای موجود در مسیر نوشته شده بود "روحانی با تو همراهیم تا فرداهای سبز و پرامید".
 
ورزشگاه 17 شهریور محل سخنرانی رئیس‌جمهور در شهر زاهدان نیز مملو از حضور مردمی بود که برای سخنرانی حسن روحانی را آمده بودند.
 
برخی از مردم در ورزشگاه 17 شهریور پلاکاردهایی در دست داشتند که روی برخی از آنها نوشته شده بود: روحانی با تدبیر خوش آمدی، امید هر ایرانی خوش آمدی.
 
همچنین مردم شعار دادند: یار امام و رهبری به شهر ما خوش آمدی، بوی گل محمدی به ز اهدان خوش آمدی.
 
برخی از شعارهای مردم با گویش محلی بلوچ بود و اولین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان پس از سر دادن این سعارها آغاز شد.
 
گفته می‌شود در این سفر تعداد استقبال‌کنندگان و حاضران در محل سخنرانی رئیس‌جمهور به مراتب بیشتر از سفرهای قبلی است. عکس های مسعود شیخ ویسی عکاس فارس، همت خواهی عکاس ایسنا و محمد برنو عکاس سایت ریاست جمهوری از استقبال از روحانی در سیستان بلوچستان را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2271 نمایش

نظر دادن