تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 ساعت 11:33

حضور جنجالی جلیلی در پلی‌تکنیک

مراسم جشن دستاوردهای هسته ای بعدازظهر امروز دوشنبه با حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.
جشن هسته ای دانشگاه امیر کبیر که به مناسبت 20 فروردین برگزار شد و با سخنرانی سعیدجلیلی برگزارشد باحواشی همراه بود.
 
در این مراسم دانشجویان در حالی که پلاکارد و نوشته هایی با مضامینی همچون رهبرا من مصطفی دیگرم فرمان بده، مسئولان باید درباره دستاوردهای هسته ای تعصب داشته باشند،  خون احمدی روشن اکسید شدنی نیست، از حق خود کوتاه نمی آییم، صنعت هسته ای نباید با غنی سازی سمبلیک جایگزین گردد با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید و نیز در دست داشتن پرچم ایران و پرچم حزب الله لبنان و نیز تصاویر شهدای هسته ای شعارهایی سر میدادند و برخی نیز سرود یار دبستانی من را همصدا فریادمی زدند.
 
با ورود جلیلی به سالن مراسم، تعدادی از دانشجویان فریاد صل علی محمد یاور رهبر آمد سر دادندکه همزمان با این شعار دسته دیگری از دانشجویان در سالن فریاد روحانی روحانی حمایتت می کنیم و سلام بر خاتمی درود بر روحانی را فریاد می زدند.
 
دانشجویان برگزار کننده مراسم فریاد "حرف ما یک کلام مقاومت والسلام" و دسته ای دیگر از دانشجویان فریاد "رای ما یک کلام نخست وزیر امام" سر می دادند اما چون سخنران اول این مراسم فریدون عباسی بود به دعوت مجری برنامه وی بالای سن قرار گرفت اما همزمان با حضور وی بالای سن تعدادی از دانشجویان حاضر در سالن فریاد روحانی روحانی حمایتت می کنیم سر دادند اما فریدون عباسی سخنان خود را در جریان همین شعارها به پایان رساند و از دانشجویان به خاطر این شور و هیجان تقدیر کرد.
 
 در پایان سخنان عباسی نیز تعدادی از دانشجویان فریاد بسیجی واقعی همت بود و باکری سر دادند. پس از آن جلیلی به عنوان سخنران اصلی مراسم در جایگاه قرار گرفت که همزمان با شروع سخنرانی وی تعدادی از دانشجویان فریاد سلام بر خاتمی درود بر روحانی  سر داده و در مقابل نیز دانشجویان برگزار کننده مراسم فریاد جلیلی جلیلی حمایتت می کنیم، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر اسلام آمریکایی سر دادند البته در جریان سخنرانی جلیلی دانشجویانی که خواستار آزادی زندانیان سیاسی بودند سرود یار دبستانی من را همخوانی کردند.
 
پس از پایان سخنرانی سعید جلیلی دانشجویان یکصدا فریاد حرف ما یک کلام مقاومت وسلام و جلیلی جلیلی حمایتت می کنیم.
 
پیش از پایان مراسم نیز دانشجویان دانشگاه امیر کبیر که نامه ای به مسئولین کشور در زمینه فناوری هسته ای نوشته بودند را توسط یکی از دانشجویان قرائت کردند و همچنین طوماری در حمایت از دستاوردهای هسته ای به امضا رساندند.
 
عکس های پیام ثانی عکاس مهر، امیر پورمند عکاس ایسنا و مهدی مریزاد عکاس فارس از این مراسم را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4066 نمایش

نظر دادن