تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مرداد 1396 ساعت 15:08

هتاکی نماینده خرمشهر به ظریف در صحن مجلس! +تصاویر

در حاشیه سخنرانی محمد جواد ظریف در دفاع از برنامه‌های خود برای وزارت امور خارجه یکی از نمایندگان اصولگرایان مجلس با برآشفتگی او را متهم به دروغگویی کرد و با استفاده از کلمات رکیک به ظریف دشنام داد.

عبدالله سامری نماینده خرمشهر در مجلس که از قضا در یکی از صندلی های انتهایی صحن نشسته بود با توجه به فاصله اندکش با جایگاه خبرنگاران  داشت هنگامی که ظریف به دستاوردهای وزارت امور خارجه در سایه برجام اشاره می کرد برآشفت و فریادزد: دروغ می گوید.

در حالی که ظریف بی توجه به این اهانت به نطق ادامه می داد چند نفر  از نمایندگان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گرد سامری جمع شده تا این نماینده اصولگرا را آرام کند اما تلاش آنها نیز بی‌فایده بود. علی ادیان راد، احمد امیرفراهانی، مجتبی ذوالنوری و چند نفر از نمایندگان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در کنار صندلی عبدالله سامری جمع شده و سعی می کردند او را آرام کنند که این تلاش بی نتیجه ماند و به عصبانیت این نماینده اصولگرا افزود و کار به جایی رسید که او پا فراتر گذاشت و به ظریف دشنام داد.

عبدالله سامری هنگامی که به درخواست چند نماینده دیگر صحن را ترک می کرد بار دیگر ظریف را خطاب قرار داد و او را دروغگو نامید و با استفاده از چند کمک رکیک و دشمنان وزیر امورخارجه را فردی نامید که اقتصاد کشور را فلج کرده است.

عبدالله سامری درباره خبر توهین و ناسزاگویی‌اش به ظریف گفت: به ظریف فحاشی نکردم
در همین پس از انتشار خبر فحاشی نماینده خرمشهر به ظریف در رسانه او در گفتگویی با تکذیب خبرهای منتشر شده گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزير داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.

او در پاسخ به اینکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است. گفت: من اعتراض کردم، فحاشي نکردم!

نماینده خرمشهر در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند، گفت: چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقي اتفاق افتاد و من سه بار به وزير مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزير خارجه در مجلس به نمايندگان ارائه مي دهد.

سامری ادامه داد: الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان اين موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!

 '

   

1610 نمایش

نظر دادن