AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 تیر 1401 ساعت 12:36

اولین پلی استیشن ۵ اسلیم دنیا با ضخامت ۱.۹ سانتی متر!

Matt Perks بخش‌های بزرگ یک پلی استیشن ۵ استاندارد را با قطعات مشابه و ساخته‌های خود جایگزین کرد و توانست دستگاهی با ضخامت تنها ۱.۹ سانتی متر تولید کند.  

فرارو نوشت: PS5 یک کنسول غول پیکر و بزرگترین کنسول بازی تاکنون است. یک یوتیوبر به تازگی یک کنسول PS5 Slim با ضخامت بسیار کمتر از قاب‌های پلاستیکی بازی‌های PS5 ، طراحی کرده است.

Matt Perks که در یوتیوب به عنوان DIY Perks شناخته می‌شود، زمان زیادی را صرف ایجاد یک PS5 Slim کرده است که اندازه آن را از تقریباً چهار اینچ به کمتر از یک اینچ کاهش می‌دهد.

ps5

بیشتر ضخامت PS5 از هیت سینک خنک کننده و منبع تغذیه آن ناشی می‌شود. او بخش‌های بزرگ یک پلی استیشن ۵ استاندارد را با قطعات مشابه و ساخته‌های خود جایگزین کرد و توانست دستگاهی با ضخامت تنها ۱.۹ سانتی متر تولید کند. PS5 Slim یک کنسول مسی باریک با اجزای کلیدی PS5، یک منبع تغذیه خارجی و فن خنک کننده نسبتا بزرگ است. او سیستم خنک کننده PS5 را با یک سیستم خنک کننده که خودش طراحی کرده بود جایگزین کرد و منبع تعذیه PS5 را نیز در در یک جعبه خارجی باریک و بلند قرار داد.

ps5

می‌توان این جعبه را در پشت تلویزیون و مکانی که قابل مشاهده نباشد، پنهان کرد. سیستم خنک کننده Matt Perks از ورقه‌های مسی برای انتقال آب روی CPU استفاده می‌کند. این سیستم شامل چندین پل حرارتی برای کمک به خنک کردن قطعاتی مانند SSD و مدار‌های برق است که به مادربرد PS5 متصل هستند. سیستم برق رسانی و خنک کننده خارجی در ابتدا مادربرد PS5 را سوزاندند. Matt Perks پس از تعویض مادربرد توانست PS5 Slim را با موفقیت راه اندازی کند و سیستم خنک کننده کارآمدتری نسبت به PS5 طراحی کند.

ps5

519 نمایش