تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 فروردين 1399 ساعت 10:08

پیشنهاد و راه حل برای دردسر های خرید کاندوم

برخی از ما افراد در هنگام خرید محصولات جنسی و زناشویی احساس اضطراب داریم که خدایی نکرده جایی که میرویم مکان شلوغ و نامناسبی نباشد و از طرفی نتوانیم در لحظه آن چیزی که مد نظرمان هست را بخریم. میشه خرید کاندوم را یک پیشنهاد جنسی تلقی کرد ولی در زندگی زناشویی و یا بیرون از زندگی همسرانه برای بقای بیشتر و داشتن بهداشت و ایمنی همراه با لذت لازمت میشه! بگذارید یک خاطر تعریف کنم که شاید برای شما اتفاق افتاده باشد یا قبل از خرید به ذهنتان خطور کند.

برای بیشتر شما شاید این اتفاق افتاده باشه که کنار پارتیشن انواع کاندوم‌ها در سوپرمارکت محله یا داروخانه شهرک ایستاده اید، و گشت و گذاری را در همان سوپری یا داروخانه میزنید تا هیچ بنی بشری را در آن قسمت نبینید تا هنگام بررسی اون قسمت توجهی به شما جلب نشود. آروم آروم نزدیک پارتیشن مورد نظر میشین، دستتو تا حد زیادی دراز میکنی و نزدیک‌ترین جعبه شانس شب رو بدون این‌که ریتم قدم برداشتنت تغییر کنه، ‌برمی‌داری. کاندوم ببخشید #لباس_شب لذت رو سریعا بدون هیچ فوت وقت به درون سبد میندازی به طوریکه وسط کالاهای خریداری شده قرار بگیره. صورت حساب رو پرداخت میکنی حواستون هست تا بسته کاندوم ته ساک قرار گرفته باشه تا کسی اونو نبینه . بعداز خرید از فرشگاه ، با یک نفس راحت از فروشگاه خلاص میشی و بیرون میایی!

چرا باید برای یک لذت شبانه و لذت جنسی این همه دنگ و فنگ را تجربه کنیم و آخرت بدشانسی اینه که کاندوم یا وسایل بهداشتی رو بدون برسی انتخاب و خرید کنیم در صورتی که نوع دیگه ای مدنظرت بوده . حتما بهترین جا را برای خرید این نوع انتخاب کنید تا بدون دردسر و با مشاوره تخصصی ، انواع مختلف رو با خیال راحت انتخاب کنی و درب منزلت محرمانه تحویل بگیری.

 

چرا خرید کاندوم - خرید اسپری تاخیری - خرید ژل روان کننده ضروریه؟

سه محصول جنسی پیشنهادی امروز برای رابطه زناشویی (#سکس) هر فرد ایرانی مورد نیازه - کاندوم برای پیشگیری و محافظت از شما در برابر انتقال بیماری جنسی که علاوه بر محافظت، لذت نیز به ارمغان میاره که میتونه نظرتونو نسبت بهش جذب کنه . که از انواع نازک ترین کاندوم دنیا ، خاردرشت ترین کاندوم ، کاندوم چندبار مصرف ، ساده ، تاخیری قوی برای لذت دوجندان شما مصرف کنندگان تولید و عرضه میشود.

خرید اسپری تاخیری

مقدار زمان انجام رابطه جنسی زناشویی بسیار مهمه، هنگام رابطه جنسی ، این آقایان هستن که زودتر از بانوان به نهایت لذت جنسی دست پیدا میکنند و بی معرفتیه که بدون توجه به بانوان و بدون اینکه بپرسیم آیا اونا هم به انزال رسیدن یا نه! رابطه رو ول کنیم .

این مکانیزم بد باعث بی احترامی به خانم ها و به علاوه میتونه انجام رابطه زناشویی رو برای لحظات بعد کنسل کنه برای پایداری رابطه جنسی نیاز به افزایش زمان داریم . از هر 3 نفر از آقایان ایرانی 1 نفر دارای مشکل زود انزالی هست که این باعث نیمه کار موندن رابطه جنسی برای بانوان در حین رابطه جنسی میشه و برای جلوگیری از اینکار خرید اسپری تاخیری برای همزمان کردن انزال در رابطه جنسی به صورت فوری ضروریه.

خرید ژل روان کننده

این محصول دخول و مقاربت را علاوه بر افراد عادی ، برای تازه عروس و دامادهایی که اولین رابطه جنسیشون رو تجربه میکنند و تمایل دارن مقاربت بدون درد و مطبوع تر انجام دهند مناسب هست . خرید ژل روان کننده از اون دسته محصولاتیه که در کنار اسپری تاخیری و کاندوم میتونه رابطه زناشویی رو تحریکی تر کنه و همچنین از اصطکاک و پاره شدن سطح کاندوم جلوگیری میکنه، لوبریکنت روان کننده با رایحه دلپذیر و روان کنندگی که دارد برای واژن های خشک و بدبو مناسب میباشد.

این سه لوازم زناشویی که برای شما معرفی شد میتواند یک رابطه زناشویی را به نهایت لذت برساند و از طرفی رابطه جنسی را با کیفیت تر برای شما رقم بزند ، قدم دوم بحث خجالت و دلواپسی جهت خرید این اقلام به وسط کشیده میشود ، حالا بهترین پیشنهاد، خرید با خیال راحت و اعتماد بالا از فروشگاه اینترنتی تیبوکا میباشد که به خودی خود دارای سرویس های عالی و با قیمت فوق العاده مناسب برای جلب رضایت شما میباشد. پیشنهاد میکنیم همچنان در کنار شماها بدون اتلاف وقت به سرویس های این فروشگاه رسمی میپردازیم تا برای یک بار حتما آنها را تجربه کنید و شیفته آن شوید!

فروشگاه اینترنتی و رسمی تیبوکا

این سه کالای جنسی که هر کدام به تفکیک به شما به عنوان پیشنهاد ضروری برای هر رابطه جنسیه معرفی شد! جهت خرید میتوانید به فروشگاه اینترنتی تیبوکا اعتماد کنید. (+چه دلیلی داره اعتماد کنیم؟) این فروشگاه اینترنتی و رسمی دارای نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال) و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد تا اعتماد شما به تیبوکا دو چندان شود.

(+ اصلا چرا باید این اقلام رو خرید کنیم ؟) پس از خوندن این مقاله آموزشی شما میتونید با تصمیم گیری بهتر از محصولات متنوع و جورواجور این وبسایت اینترنتی زناشویی استفاده کنید و این فروشگاه به علت اینکه دارای بهترین قیمت تضمین شده در بین جاهای مختلف هست از همه لحاظ به شما پیشنهاد میشه. (+ نحوه ارسال محصولات چطوریه) محصولات به صورت کاملا محرمانه و در اسرع وقت تحویل مصرف کنندگان میشود.

نکته! جهت جلوگیری از سردرگمی شما این وبسایت اینترنتی مشاوره رایگان دارد تا بهترین محصول را به شما پیشنهاد داده و خریداری نمایید

توجه ! این شرکت رسمی (فروشگاه اینترنتی تیبوکا) به صورت فروش عمده به سرتاسر ایران در موارد پزشکی بهداشتی فعالیت دارد در صورت خرید عمده و یا صادرات با شماره 02133574290 تماس حاصل نمایند.

1202 نمایش

نظر دادن