تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 بهمن 1394 ساعت 11:00

سیدحسن خمینی: طوفان عزم جامعه، توان برکندن هر سدی در مقابل خواست مردم را دارد

  یادگار امام (ره) با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امیدوارم که انتخابات پیش رو انتخابات مبارکی باشد و بتواند یک بار دیگر حضور عمومی مردم را باعث شود.

آخرین نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان حرم امام خمینی (ره) صبح امروز در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و ‌اعضای هیأت دولت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: از اینکه این روزها با شادی پایان یک سختی همراه هستیم بسیار خرسندیم و آن را به فال نیک می‌گیریم که امسال دولت توانست با عزم ، همت ، کوشش و تلاش بسیار مقدمات سختی‌های پیش روی مردم را بردارد.

وی با بیان اینکه 22 بهمن دو قهرمان دارد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مردم قهرمانان 22 بهمن هستند.

حسن خمینی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، اظهار کرد: روزی از امام (ره) پرسیدند که رمز محبوبیت شما در میان مردم چیست که ایشان در پاسخ فرمودند که مردم من را خدمت‌گزار خود و صادق یافتند. مردم هر کجا که صداقت و درستی را ببینند اقبال می‌کنند و هر جا که اقبال کردند طوفان عمومی جامعه توان ریشه‌کن کردن هر سدی را خواهد یافت.

تولیت آستان حرم امام خمینی (ره) گفت: به لطف خدا عزم ملی و همت دوستان در مجموعه دولت باعث شد که تحریم‌های ظالمانه و مشکلات سختی که پیش روی جامعه وجود داشت برداشته شود.

یادگار امام (ره) با تأکید بر لزوم توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی،‌گفت: امروز در نیمه دوم راه دولت هستیم و چشم‌ها به عزم دولت است که باز هم به اتکاء به اراده و وحدت ملی مشکلات را هم در عرصه‌های اقتصادی و هم در عرصه سیاسی از پیش پای کشور بردارد.

وی افزود: به لطف خدا رئیس جمهور ما را به عنوان یکی از فرزندان امام (ره) و سربازان این مسیر می‌داند و ان‌شاءالله نیز ایشان به کارهایی که در پیش دارند امیدوار هستند.

حسن خمینی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، تأکید کرد: امیدوارم که انتخابات پیش رو انتخابات مبارکی باشد و یک بار دیگر بتواند حضور عمومی مردم را باعث شود و با اتکاء به آن بتوانیم روزهای خوبی را در جامعه داشته باشیم.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1416 نمایش

نظر دادن