به گزارش «آخرین نیوز» ، یکی از این تروریست ها حسنا بولحسن دختر مراکشی تبار بود که با کمربند انفجاری، خود را در آپارتمان منطقه «سنت دنیس» فرانسه، خود را منفجر کرد، دارای تاریخی پر اضطراب وناهمگون بوده است به طوری که رفتارهای وی هیچ سنخیتی با هیچ اعتقادی نسبت به دین نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه یک منبع به نقل از تیم تحقیقاتی پلیس فرانسه گفته است که حسنا بولحسن دختر مراکشی تبار 26 ساله که خود را منفجر کرد از نظر روحی فردی روانی و بسیار آشفته حال بود . به گفته یوسف برادر حسنا وی حتی یک بار در طول عمر 26 ساله اش قرآن را باز نکرده و نخوانده است.

http://www.akharinnews.com/images/94/8/5/13320c04-83b0-4e7c-b3cf-3a0a98bbdb78_16x9_600x338.jpg

شب نشینی دائم وعشق به شراب و شرابخوری

به گزارش روزنامه تایمز، به نقل از اطلاعاتی که از نزدیکان و دوستان اولین زن انتحاری اروپا به دست آمده بر می آید که حسنا بولحسن دختری آشفته حال، پرخاشگر بود وی به طور دائم مشروب می خورد و بیشتر وقت خود را با قاچاقچیان مواد مخدر می گذراند.

یک روزنامه بلژیکی نیز نوشته است که حسنا پیشتر سعی کرده بود که به سوریه برای پیوستن به داعش سفر کند اما تلاش او با شکست مواجه شد.

حسنا سه هفته قبل از حمله تروریستی، خانه مادرش که در «سو بوا» در منطقه شمال شرقی پاریس قرار دارد، را ترک کرد و به پسر دایی ایش عبدالحمید اباعود، طراح حملات تروریستی پاریس که به نظر می رود با او ازدواج کرده، پیوست.

او تا قبل از این تاریخ به شبکه های اجتماعی فیس بوک، لباس مدل غرب و کلاه های بزرگ معتاد بود به خاطر پوشیدن این نوع کلاهها برخی ها لقب «Cowgirl»(دختر گاوچران) به او داده بودند.

http://www.akharinnews.com/images/94/8/5/1b6ba5f0-5c42-4870-8e10-c1127379e4de_4x3_690x515.jpg

حسنا حتی یک بار در عمر خود قرآن را نه باز کرد و نه خواند

یوسف برادر حسنا تاکید کرد که او حتی یک بار در زندگی اش قرآن نخواند. او در عالم دیگری که مخصوص خود بود زندگی می کرد.

وی افزود: «هرگز تلفن همراه خود را ترک نمی کرد، فیس بوک و واتس آپ را مرتب دنبال می کرد، از همه چیز ایراد می گرفت و هیچ نصیحتی را قبول نمی کرد. وقتی هم تلاش می کردم نصیحتش کنم به من پرخاش می کرد و می گفت: تو نه پدرم هستی و نه همسرم بنابرین حق نداری به من چیزی بگویی مرا به حال خودم بگذارم».

یوسف افزود: حسنا دو روز پس از حملات پاریس یعنی یکشنبه هفته گذشته با من تماس گرفت چون قبل از آن من با او تماس گرفته بودم و جواب نداد در آخرین مکالمه اش دریافتم که دست از زندگی شسته و به زندگی تعهدی ندارد. تصمیم گرفتم سراغ او بروم ولی بعد پشیمان شدم تا اینکه روز چهارشنبه خبر منفجر کردن خود با کمربند انتحاری را از تلویزیون شنیدم.

http://www.akharinnews.com/images/94/8/5/4b207ca1-d7f8-4f6e-8bf0-24f3d6536cc4_4x3_690x515.jpg

از کودکی‌اش بسیار خشن بود

حسنا که از کودکی به خشونت گرایش داشت در سال 1989 به دنیا آمد. وی با همراه خانواده اش در سال 1973 وارد فرانسه شدند، او پس از جدا شدن مادرش از پدرش در میان تعدادی از خانه های مراقبت ویژه کودکان نقل مکان کرد.

مادر حسنا در حومه ای نزدیک به پاریس زندگی می کند. پدرش نیز در یک منطقه نزدیک به مرز آلمان مسکن دارد او یک ماه پیش از حادثه به مراکش سفر کرده بود. مقامات پلیس فرانسه روز چهارشنبه خانه پدری وی در منطقه كروتزوالد را بازرسی کردند اما کسی را بازداشت نکردند.حسنا هر چندگاهی به دیدن پدر می رفت و چند روزی با او می ماند.

دوستان نزدیک حسنا می گویند او بسیار مشروب می خورد و همیشه شب نشینی می کرد. یکی از دوستانش نقل می کند که شبی هنگامی که مست شده بود وقتی جوانی نزدیک او شد، به شدت به او پرخاش کرد و به طف همه اطرافیان آن جوان سس فلفل پاشید.

دوستان وی می گویند او دختری خشن و شرور و مسلمانی ناشایسته و شرابخواری معروف بود و همیشه با قاچاقچیان در تماس بود. تنها چیزی که در تاریخ او ثبت خواهد شد اولین زن انتحاری در اروپا خواهد بود.

حسنا بولحسن، روز چهارشنبه در پی حمله پلیس به آپارتمانی که مخفی گاه تروریست ها در «سان دونی» شمال پاریس بود، با کمربند انفجاری خود را منفجر کرد.

http://www.akharinnews.com/images/94/8/5/4b2a596c-485f-4cff-a096-016fe409b05a_4x3_690x515.jpg