تاریخ انتشار: جمعه, 25 ارديبهشت 1394 ساعت 12:30

رئیس‌ دفتر مقام معظم رهبری: از خدا می‌خواهیم طائفه خبیث آل سعود را از صحنه روزگار محو کند

  حجت‌الإسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه آوازه اسلام، انقلاب و تشییع سرتاسرجهان را گرفته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی هچون درختی ریشه دار است که تمام این افتخارات و سربلندی ها را مدیون حماسه سازی شهدا هستیم.

حجت‌الإسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در یادواره شهدای روستای شیخ‌شبان، امنیت و اقتدار کنونی امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک و مطهر شهدای عزیز دانست و گفت: امنیت امروز کشور ما در دنیا بی نظیر است.

وی شرایط کنونی منطقه را یادآور شد و گفت: در شرایطی که دنیا در وضعیت نابسامانی قرار داد امنیت سرتاسر ایران را فرا گرفته به گونه ای که یک زن تنها می تواند به آسانی از شرق کشور به غرب مسافرت کند و کسی جرات نکند به او نگاه بیندازد.

محمدی گلپایگانی در ادامه گفت: شهدا با نثار خون های پاکشان این امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز مانع تجاوز دشمنان وحشی، این گرگ های خونخوار جهان خوار که دنیا را بلعیدند به ایران اسلامی شده است همین ایستادگی و خون های پاک و مطهر شهدا است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد ، گفت: ملت ایران متعرض و متجاوز را رها نخواهد کرد.

وی اظهارکرد: ما نمی خواهیم و خدا نکند که جنگ دیگری برای این کشور به راه بیفتد اما اگر چنین شد کافی است رهبری لب تر کند و همه این جوان ها جبهه ها را پر خواهند کرد.

وی در پایان به جنایت آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: از خدا می خواهیم به برکت دعای شما مادران و پدران شهدا طائفه خبیث آل سعود را از صحنه روزگار محو کند.

منبع: آنا

616 نمایش

نظر دادن