تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 شهریور 1393 ساعت 01:09

انتقام سخت بلند قامتان ایران از استرالیا

  تیم ملی والیبال مردان کورمان در نخستین بازی خود از مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان، ساعت ۲۲.۵۵ چهارشنبه به مصاف استرالیا تیم چهارم گروه یک مرحله نخست این رقابت ها رفتند.

مرحله دوم هیجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جهان، عصر چهارشنبه، 19 شهریور 1393، 10 سپتامبر 2014، با برگزاری هشت بازی در چهار شهر کراکو لهستان آغاز شد که تا یکشنبه آینده نیز ادامه می یابد.

والیبالیست های کشورمان در ست نخست خوب ظاهر شدند، و در حالی که تا امتیازات 15 دو امتیاز از استرالیا جلوبودند، با مقاومت استرالیا رو به رو شدند و علاوه بر از دست دادن دوامتیاز دوامتیاز دیگر هم عقب افتادند، ولی به خود آمدند وعلاوه بر جبران امتیازات عقب افتاده با امتیاز 25 بر 23 این ست را به سود خود به پایان رساند.

دوتیم در ست دوم تا امتیاز 10 مساوی بودند و سرویس های بسیاری از دست دادند، اما این  بلند قامتان کشورمان بودند که آرام آرام امتیازات خود را افزایش دادند و 4 امتیاز جلو افتادند و این ست را با نتیجه  25 بر 21 این  ست را به پیروزی برسد.

در ست سوم بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان بازی ضعیفی از خود نشان دادند تا این که  در اواخر بازی با امتیاز 19 بر 15 از استرالیا عقب افتادند و زمانی خود را بازیافتند که دیر شده بود و در نهایت این ست را 25 بر 21 به استرالیا واگذار کردند.

در ست چهارم بسیار عالی بازی کردند و در همان ابتدا 10 بر 6 از استرالیا پیش افتادند و  این اختلاف را تا پایان افزایش دادند و سرانجام این ست را با نتیجه  25 بر 17 و بازی را  3 بر یک به سود خودپایان دادند و  3 امتیاز بدست آوردند.

تیم ملی کشورمان عنوان چهارمی  لیگ جهانی را در کارنامه خود دارند.

استرالیا  در مقدماتی و انتخابی المپیک لندن با پیروزی بر تیم ملی والیبال ایران سبب حذف تیم کشورمان و عدم راهیابی تیم کشورمان به المپیک شده بود.

بلند قامتان کشورمان پنجشنبه مقابل آرژانتین تیم تحت سرمربیگری خولیو ولاسکو مربی سابق والیبال بزرگسالان کشورمان قرار خواهند گرفت.

این تیم همچنین شنبه مقابل لهستان میزبان این رقابت ها قرار خواهد گرفت.

در 2 بازی دیگر امشب  فرانسه 3 بر 1 مقابل  آرژانتین به پیروزی رسید و صربستان 3 بر صفر ایتالیا را شکست داد.

ایران و سترالیا

ایران و استرالیا

ایران و استرالیا

ایران و استرالیا

ایران واسترالیا

1620 نمایش

نظر دادن