تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 ساعت 11:11

چطور شب انتخابات چادری و بی حجاب را پای تلويزيون رديف می کنيم؟

  رييس جمهور گفت: در اين يک سال دولت با تحريم کار را پيش برده است. حسن روحاني رئيس‌جمهور صبح امروز در جشنواره شهيد رجايي حضور پيدا کرد و به ايراد سخنراني پرداخت.

بخش هايي از اين سخنراني را در ادامه بخوانيد:

* ياد امام راحل به عنوان راهبر کاروان بزرگ انقلاب، استقلال و آزادي اين سرزمين و ياد شهيداني که با ايثار آنها انقلاب به پيروزي رسيد و ياد شهيداني که 8 سال از کشور محافظت کردند را گرامي مي‌داريم.

* اگر بگوييم شهيدان رجايي و باهنر از دولت مردان تاريخ اين سرزمين بودند چيزي به اغراق و مبالغه نگفته‌ايم.

* ما به شهيد رجايي‌ها و باهنرها و همه شهداي بزرگ افتخار مي‌کنيم و به روح بلندشان درود مي‌فرستيم.

* اين جشنواره به عنوان تجليل از برگزيدگان است که کاملا نمادين است والا اگر بخواهيم برگزيدگان را در يک فضايي جمع کنيم به زمان بلند و فضاي زياد نياز دارد.

* وقتي مي‌گوييم دولت، تنها اعضاي هيئت دولت نيست. دولت يعني همه آنهايي که براي اجراي برنامه‌هاي دولت و خواست مردم به عنوان کارکنان اين نظام خدمت مي‌کنند.

* هر کاري در اين کشور انجام مي‌گيرد نه کار رئيس‌جمهور است و نه وزرا، بلکه همه دست به دست هم مي‌دهند.

* اگر در کنار دولت قوه مقننه نباشد چگونه مي‌توان به اين مردم عزيز خدمت کنيم و اگر دستگاه قضايي در کشور نباشد مگر مي‌شود خدمتي را به مردم ارائه داد.

* همه توان خود را به کار مي‌گيريم. اين نه به آن معناست که از تحريم مي‌ترسيم. در اين يک سال دولت با تحريم کار را پيش برده است. تحريم ظلم و تجاوز به ملت است. بايد تجاوزگران را سر جاي خود بنشانيم و اين وظيفه ماست.

* رئيس‌جمهور به شخصه بار اين مسئوليت را به دوش گرفته و تا پايان بر دوش خواهد داشت. به لطف حق اميدوارم و مي‌دانيم حمايت مردم ادامه خواهد يافت و راهبر دلسور اين انقلاب مستمرا تا رسيدن به هدف نهايي در کنار اين هدف خواهند بود.

* وزارت بهداشت الحق بار سنگيني بر دوش گرفت. آقاي دکتر هاشمي با اصرار فراوان به دولت آمد .سه بار ايشان را خواستم و در سومين بار راضي شدند تا اين بار سنگين را بر دوش گفت.

* اکنون که به بيمارستان‌ها مي‌رويم مشاهد مي‌کنيم که بيماران احساس مي‌کنند بار مالي آنان براي درمان سبک‌تر شده است.

* خيلي مهم است که به مردم کمک کنيم. بايد باورمان شود که اين ملت، مال ملت ايران است. بايد باورمان شود که اين پول بيت‌المال براي ملت ايران است و ما خادم ملت ايران هستيم. تا باورمان نشود نمي‌توانيم به وظيفه خود عمل کنيم.

* چطور شب انتخابات چادري و بي حجاب را پاي تلويزيون رديف مي کنيم؟ اين بايد هر روز باشد نه اينکه شب انتخابات همه را دعوت کنيم بعد فقط ما باشيم و يک قبيله. اين خلاف نظر امام و رهبري است.

2281 نمایش

نظر دادن