تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 مرداد 1393 ساعت 17:32

تفاوت یک "پایدار" و یک "دانا" در عکس العمل به نتیجه آراء استیضاح! / هدف اصلي راديکال ها چيست؟

در اين ميان برخي کارشناسان سياسي معتقدند يکي از هزينه هاي اين استيضاح در سطح عمومي جامعه اخباري است که در مورد استفاده شخصيت هاي اين جناح از بورسيه هاي غير قانوني مطرح شده ؛ استيضاحي که جبهه پايداري سردمداري عملي شدن آن بوده است.

به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي امروز بعد از برگزاري جلسه استيضاح وزير علوم ، به فرجي دانا براي ادامه کار در وزارتخانه اش راي عدم اعتماد دادند.

دقایقی بعد از رای عدم اعتماد مجلس به وزیر علوم کابینه یازدهم رضا فرجی دانا متواضعانه از نمایندگان خداحافظی کرد.

 در حالی‌که وزیر علوم به همراه سایر وزرای دولت یازدهم جلسه علنی مجلس را در زمان آغاز رای‌گیری برای استیضاح فرجی دانا ترک کردند و مجلس دقایقی بعد به فرجی دانا رای عدم اعتماد داد به گفته یکی از نمایندگان وی در نمازخانه نمایندگان نماز ظهر و عصر خود را اقامه کرد و پس از آن هم در محل نهارخوری نمایندگان وعده غذایی نهار خود را صرف کرد.

 به گفته این نماینده مجلس اولین وزیر استیضاحی کابینه یازدهم در فضایی آرام و بدون تنش با نمایندگان خداحافظی و مجلس را ترک کرد.

شادي عجيب و غريب پايداري ها !

اما از سوی دیگر رسایی بعد از استیضاح وزیر علوم کاغذی را بالای سر خود نگه داشته بود که بالای سر آن نوشته شده بود دوپینگ لاریجانی اثر نکرد.

اشاره رسایی به اظهارات پایانی علی لاریجانی در جلسه استیضاح بود. لاریجانی با اشاره به اینکه فرجی دانا او را حکم قرار داده است گفت: استعلام های وزارت اطلاعات نشان می دهد که فقط یکی از همکاران وزیر صلاحیت ندارند. با این حال نظر من این است براساس پیشنهادهایی که در جلسه پیشین صورت پذیرفت جابه جایی هایی در همکارانتان صورت دهید. لاریجانی در همین حال گفت که اقای جهانگیری پیغام داده اند که ما به نظر شما احترام می گذاریم و نظرتان را اعمال می‌کنیم.

هدف اصلي راديکال ها چيست؟

در همین مورد خبرگزاری آریا نوشت: در اين ميان برخي کارشناسان سياسي معتقدند يکي از هزينه هاي اين استيضاح در سطح عمومي جامعه اخباري است که در مورد استفاده شخصيت هاي اين جناح از بورسيه هاي غير قانوني مطرح شده ؛ استيضاحي که جبهه پايداري سردمداري عملي شدن آن بوده است.

امروز از مجلس نجواهاي جديدي شنيده مي شد. نجواهاي درگوشي که از يکي از اعضاي اصلي جبهه پايداري نقل کننده آن بوده است : «وزراي بعدي هم در دستور کارند : علي جنتي و نعمت زاده» .

بادي به اين فکر کنيم : «هدف اصلي راديکال ها چيست ؟»

 
4315 نمایش

نظر دادن