تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 مرداد 1393 ساعت 12:00

خیز بازماندگان دولت گذشته برای تصاحب یکی از بزرگترین شرکت های کشور!

بخشی از مدیران سابق و فعلی شرکت دخانیات ایران در اقدامی عجیب و بی سابقه، مدیرعامل و هیات مدیره دولت یازدهم را کنار گذاشته و به طور غیر قانونی خود را به عنوان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت دخانیات معرفی کردند!

http://pardis.ir/gallary/241ced1a207a4b73b90d3d1752a95987.pngبه گزارش خبرنگار آخرین نیوز، این افراد با مراجعه به سازمان ثبت شرکت ها، ضمن ارائه یک صورتجلسه، در یک اقدام غیرقانونی اقدام به کنار گذاشتن هیات مدیره و مدیرعامل فعلی شرکت کردند و روز گذشته با تجمع در درب ورودی این شرکت بزرگ دولتی، به مدت 4 ساعت از تردد افراد جلوگیری و عبور و مرور را مختل کردند.

بنا بر اخبار رسیده، حساب بانکی شرکت دخانیات نیز امروز با نامه نگاری های این افراد به بانک های مختلف، مسدود شده و در آستانه زمان پرداخت حقوق ماهیانه کارگران این شرکت (یکی از بزرگترین شرکت های درون شهر تهران با بیش از 7000 پرسنل)، در آستانه بحران قرار گرفته است.

ماجرا از این قرار است 2 نفر از افرادی که به نمایندگی از شرکت سهام عدالت، عضو هیات مدیره شرکت دخانیات هستند و ماه ها از حضور در جلسات هیات مدیره شرکت خودداری می کنند با هماهنگی معاون عزل شده اداره مالی شرکت دخانیات، اقدام به تغییر اساسنامه شرکت در سازمان ثبت شرکت ها نموده و ترکیب هیات مدیره فعلی را کنار گذاشته و به طور غیر قانونی خود را به عنوان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل معرفی کردند.

گفتنی است 55 درصد از سهام شرکت دخانیات متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد ایران، 40 درصد به سهام عدالت و 5 درصد آن نیز سهام ترجیحی کارکنان شرکت دخانیات می باشد.

این اتفاقات در حالی رقم می خورد که شرکت دخانیات چند ماهی با روی کار آمدن ترکیب جدید در هیات مدیره توانسته سر و سامان پیدا کند و از بحران چند سال اخیر خارج و رونق پیدا کند.

به نظر می رسد با چالش جدید شرایط شرکت دخانیات دوباره رو به وخامت رود.

3304 نمایش

نظر دادن