تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 بهمن 1391 ساعت 09:54

سردار شاطری در مسير دمشق-بيروت به شهادت رسيد

مسئول روابط عمومي کل سپاه گفت: سردار شاطري در مسير دمشق به بيروت به دست مزدوران و حاميان رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده است.

 

سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در گفتگو با فارس، درخصوص شهادت سردار حسن شاطري رييس ستاد بازسازي ايران در لبنان با تبريک و تسليک اين واقعه گفت: سردار شاطري يکي از يادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سالهاي جنگ تحميلي با تمام وجود در حوزه هاي مهندسي جنگ فعاليت داشت.

وي ادامه داد: ايشان همچنين به عنوان يک سرباز ولايتمدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سالهاي اخير نيز به بازسازي مناطق آسيب ديده لبنان در جنگ 33روزه با رژيم صهيونيستي مشغول شد که اين امر سرمنشا بسياري از خيرات و برکات براي مردم مظلوم لبنان بود.

شريف با بيان اينکه اين سردار رشيد اسلام در مسير دمشق به بيروت به منظور انجام کارهاي ستاد بازسازي، به دست حاميان و مزدوران رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده است، تصريح کرد: البته آنچه مسلم است، اين مزدوران با انجام اين اقدامات شنيع راه به جايي نخواهند برد.

مسئول روابط عمومي کل سپاه در پايان تاکيد کرد: اين شهادت مزدي بود که سردار شاطري بعد از عمري مجاهدت و ممارست در راه خدا و احياي ارزش هاي اسلامي و نيز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالي گرفت و اميدواريم شفاعت ايشان در روز قيامت نصيب حال ما نيز بشود.

 

2386 نمایش

نظر دادن