تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 ساعت 12:19

تقدیر روحانی از همه ریش سفیدان در آزادی مرزبانان/ شهروند درجه دو نداریم

رئیس جمهور گفت: سپاس مردم ایران را تقدیم شیعه و سنی و علمای شیعه و سنی و تمام ریش سفیدان و همه آنهایی که برای آزادی مرزبانان تلاش کردند می کنم.

رئیس جمهور گفت: از همه ریش سفیدان و علمای شیعه و سنی که در ماجرای آزادی مرزبانان به گروگان گرفته شده تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش مهر، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم زاهدان با اشاره به اینکه در قانون اساسی کشور ما بین اقوام مختلف و پیروان مذاهب مختلف تفاوتی وجود ندارد گفت: در این کشور شهروند درجه دو نداریم، شایسته سالاری بر این کشور حاکم است.

وی افزود: خوشحالم که هم معاون استاندار شیعه و هم سنی و هم فرماندار شیعه و هم از اهل سنت داریم و هم مدیران از مردان و زنان داریم.

روحانی ادامه داد: زمانی که چند نفر از مرزبانان و مرزداران به ناروا و ظالمانه توسط یک گروهک به گروگان گرفته شدند همه شما یک صدا و هم صدا ندای واحد استقامت، مقاومت و نپذیرفتن حرف زور را داشتید.

رئیس جمهور گفت: سپاس مردم ایران را تقدیم شیعه و سنی و علمای شیعه و سنی و تمام ریش سفیدان و همه آنهایی که برای آزادی مرزبانان تلاش کردند می کنم.

روحانی با اشاره اولین قدم ها برای برداشتن تحریم ها افزود: امروز شاهد شکسته شدن بخشی از تحریم ها هستیم و از آن بالاتر اعتراف دنیا به حق مردم در زمینه حقوق هسته ای و غنی سازی است که در توافق 1+5 به آن اذعان و اعتراف کرده است ما قدم به قدم مذاکرات را پیش خواهیم برد و به دنیا اثبات خواهیم کرد آنچه درباره ایران در گذشته گفته شده دروغ بوده است.

روحانی گفت: توسعه علمی و فن آوری را به حول قوه الهی توسعه خواهیم داد و تحریم ظالمانه ضد حقوق بشری را خواهیم شکست و کشور ما در آینده شاهد توسعه در سراسر کشور و از جمله در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

664 نمایش

نظر دادن