تاریخ انتشار: شنبه, 12 مرداد 1392 ساعت 16:01

آخرین ساعات کاری احمدی‌نژاد در مسند ریاست جمهوری چگونه گذشت؟

در این مدت تغییری که در اموال اینجانب پدید آمده است بازسازی و نوسازی منزل مسکونی قدیمی نارمک است که با کمک همسر و فرزندان و با استقراض از بانک و همچنین صندوق نهاد و برخی بستگان چهار واحد حدود یکصد متر مربعی احداث گردیده که با فرزندان در آن سکونت داریم.

به گزارش آخرین ، رئیس‌جمهور در آخرین روز از دولت دو هزار و 922 روزه خود به پردیس و پرند رفت تا از آخرین مراحل ساخت مسکن مهر و کارگاه عملیاتی پروژه احداث مترو تهران به شهر جدید پرند در محل ایستگاه شهر آفتاب بازدید کند.

در آخرین روز از دولت دو هزار و 922 روزه خود به پردیس و پرند رفت تا از آخرین مراحل ساخت مسکن مهر و کارگاه عملیاتی پروژه احداث متروی تهران بازدید کند.

*بازدید از فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس

محمود احمدی‌نژاد ساعت 9 صبح امروز در آخرین ساعات کاری خود در مسند ریاست جمهوری، با حضور در منطقه پردیس تهران از روند ساخت واحدهای جدید مسکن مهر در فاز 11 پردیس بازدید کرد.

رئیس جمهور از نزدیک با میزان پیشرفت ساخت این واحدهای مسکونی آشنا شد.

مدخل ورودی به فازهای 9 و 11 مسکن مهر پردیس نیز در جریان این بازدید توسط افتتاح شد.

این راه ورودی توانایی عبور یکصد هزار وسیله نقلیه را به سمت این فازهای مسکونی دارد و تنها در مدت 65 روز ساخته شده است.

مجید نامجو وزیر نیرو، غلامحسین الهام سخنگوی دولت و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی احمدی‌نژاد را در این بازدید همراهی می‌کردند.

*بازدید از کارگاه عملیات احداث متروی تهران-پرند

احمدی‌نژاد پس از بازدید از مسکن مهر پردیس به غرب تهران رفت و از کارگاه عملیاتی پروژه احداث متروی تهران به شهر جدید پرند در محل ایستگاه شهر آفتاب این خط، بازدید کرد.

متروی تهران – فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) – شهر جدید پرند، با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شرکت متروی تهران در حد فاصل ایستگاه شاهد در جوار بهشت زهرا(س)، خط یک متروی تهران را به خط در حال احداث شهر جدید پرند متصل می‌کند.

طول این مسیر که به منظور تأمین دسترسی و اتصال شبکه متروی تهران به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، شهر واوان، فرودگاه امام خمینی(ره) و شهر جدید پرند احداث می‌شود، 50.3 کیلومتر است.

این خط که فاصله شهر جدید پرند تا نقطه اتصال شبکه متروی تهران را به طول 50.3 کیلومتر در مدت زمان 38 دقیقه طی خواهد کرد، حدود 62.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز از فعالیت هشت ساله خود در نامه ای به رئیس‌قوه قضاییه لیست آخرین اموال خود را اعلام کرد.

*اعلام تغییرات اموال به رئیس‌ قوه قضاییه

رئیس‌جمهور در این نامه خطاب به آیت الله صادق لاریجانی آورده است: در اجرای اصل یکصد و چهل و دوم قانون اساسی و پیرو اعلام اموال اینجانب در سال 1384 به اطلاع می رساند که در این مدت تغییری که در اموال اینجانب پدید آمده است بازسازی و نوسازی منزل مسکونی قدیمی نارمک است که با کمک همسر و فرزندان و با استقراض از بانک و همچنین صندوق نهاد و برخی بستگان چهار واحد حدود یکصد متر مربعی احداث گردیده که با فرزندان در آن سکونت داریم.

مساحت زمین 175 متر مربع و زیربنای فرسوده قبلی حدود 130 متر مربع بوده است.

محمود احمدی‌نژاد هفتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و رئیس‌دولت نهم و دهم در سال 1384 با کسب بیش از 61 درصد آراء و در سال 1388 با کسب 63 درصد آراء منتخب مردم ایران شد.

تنفیذ حکم ریاست جمهوری پیش از مراسم تحلیف حکم ریاست جمهوری طبق بند 9 اصل 110 قانون اساسی، پس از انتخاب مردم از جمله وظایف و اختیارات رهبر معظم انقلاب است و محمود احمدی نژاد قرار است ساعت 17 امروز (12 مرداد 1392) در مراسم تنفیذ حسن روحانی که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، سکان هدایت قوه مجریه را به حجت الاسلام روحانی بسپارد.

2806 نمایش

نظر دادن