تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 فروردين 1392 ساعت 13:41

اقدام بی سابقه وزارت آموزش و پرورش در آستانه انتخابات

در طول بیست سال اخیر همواره در پایان اردیبهشت و در سالهای اخیر با شروع فصل تابستان این اقدام صورت می گرفت .پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد پرسنل وزارت آموزش پرورش این اقدام ضرب العجلی و بی سابقه وزارت را با انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط می دانند. این شائبه از آن جا قوت گرفته که زمزمه نامزدی حاجی بابایی در انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد .

 

 

 

 

به گزارش آخرین ، در یک اقدام بی سابقه و ضرب العجلی از سوی وزارت آموزش و پرورش احکام افزایش حقوق 25 درصدی معلمان همزمان با آغاز سال صادر شد و همین امر حیرت کارمندان و معلمان را در پی داشته است.

در این میان آموزش و پرورش استان تهران به فاصله کمتر از 48 ساعت دو حکم جدید برای معلمان تهران صادر کرد که براساس اولین حکم 20 درصد و با حکم دوم 5 درصد به حقوق معلمان افزوده است . این در حالی است که در طول بیست سال اخیر همواره احکام جدید معلمان در پایان اردیبهشت و در سالهای اخیر با شروع فصل تابستان صادر می گیرد .پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد پرسنل وزارت آموزش پرورش این اقدام ضرب العجلی و بی سابقه وزارت را با انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط می دانند. این شائبه از آن جا قوت گرفته که زمزمه نامزدی حاجی بابایی در انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد .

گفتنی است حميد رضا حاجي‌بابايي در چندماه اخیر تلاش ويژه‌اي جهت رفع مشكلات فرهنگيان آغاز نموده است، پرداخت معوقات فرهنگيان، بيمه طلايي فرهنگيان، كاهش ساعات كار برخي معلمان و برنامه‌هاي ديگري را در دستور كار قرار داده است.به نوشته یکی از سایت های خبری  جلال رحيمي - قائم مقام  وزیر - براي تعطيلات ايام نوروز به تمامي ادارات كل آموزش و پرورش سراسر كشور ابلاغ کرده است كه: "مدارسي كه در ايام نوروز ميزبان مسافران نوروزي به ويژه فرهنگيان هستند اقداماتي را براي آشناي بیشتر مردم با ایشان انجام دهند."

اگر چه این تصمیم وزارت آموزش و پرورش می تواند امری مرسوم و در جهت آشنایی بیشتر مردم با فعالیت های این وزارتخانه باشد، اما در شرایط کنونی و درحالی که خبر فعالیت انتخاباتی زودهنگام حاجی بابایی به مدد تلاش منتقدين، نقل محافل شده است، می تواند دستاویز مخالفان و تائید اخبار پراکنده باشد.

 

 

 

 

9206 نمایش

نظر دادن