تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 ساعت 19:06

آغاز تغییرات در دانشگاه آزاد پس از فوت آیت الله هاشمی/ میرزاده برکنار شد/ ولایتی رسماً نوریان را به عنوان سرپرست منصوب کرد

رییس دانشگاه آزاد با تصویب اکثریت اعضاء هیات امنای این دانشگاه برکنار شد.

به گزارش آخرین نیوز، با فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و آمدن ولایتی به دانشگاه آزاد تغییر و تحولات در این دانشگاه آغاز شد.

در جلسه فوق‌العاده هیات امنای دانشگاه آزاد که امروز بعدازظهر برگزار شد، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت مؤسس و هیئت امنای این دانشگاه با تصویب اکثریت اعضاء هیات امنا برکنار و علی نوریان به عنوان سرپرست انتخاب شد.

حمید میرزاده در سال ۱۳۸۶ با دعوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیئت مؤسس دانشگاه آزاد و دبیر این هیئت و با تصویب هیئت مؤسسه به عضویت هیئت امنای دانشگاه درآمد بود.

میرزاده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ با رأی شش تن از هیئت امنای دانشگاه آزاد از جمله مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سیدحسن خمینی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، جعفر توفیقی، حمید میرزاده و بهمن یزدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد و در ۲۸ آبان ۱۳۹۲ با رأی مثبت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، رسماً ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده گرفت.

متن حکم علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در انتصاب علی‌محمد نوریان به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی محمد نوریان

با عنایت به مصوبه جلسه فوق‌العاده هیئت امنا مورخ ۳/۲/۱۳۹۶، حضرتعالی به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوید. تا انشاءالله بر اساس مصالح عالیه جمهوری اسلامی ایران و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه‌الله تعالی) در جهت اعتلای علم و فرهنگ این مرز و بوم و ساماندهی امور این دانشگاه نهایت کوشش را مبذول فرمایید.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی

علی اکبر ولایتی

1392 نمایش

نظر دادن