تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 بهمن 1395 ساعت 09:43

حیدر مصلحی: دو ماه پیش گروهی از آمریکا وارد دانشگاه تهران شدند؛ پس از بررسی فهمیدیم کارکشته های "سیا" بودند!

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دو ماه پیش گروهی از آمریکا وارد دانشگاه تهران شدند تا مبادلات علمی داشته باشند اما پس از بررسی فهمیدیم که کارکشته های سیا بودند و دنبال این بودند که دانشمندان ما را شناسایی کنند، آنچه امروز در کشورهای غربی با عنوان پیشرفت علمی رخ می دهد تکرار علمهایی است که از کشورهای اسلامی دزدیده اند، کتاب قانون بوعلی سینا از انگلیسی به فارسی ترجمه شده است، مترجم کتاب قانون نوشته است که هنوز همه علوم این کتاب در اروپا کشف نشده.

به گزارش آخرین نیوز، حجت الاسلام حیدرعلی مصلحی، وزیر سابق اطلاعات و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع اساتید سطوح عالی و نخبگان بسیجی حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره تهدیدات کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب در سال گذشته سخنرانی داشتند که در این سخنرانی تهدیدات کشور در آن مطرح شد و از 14 خرداد سال گذشته به بعد نگاهی به سخنان ایشان داشته باشیم متوجه خواهیم شد که بحث 14 خرداد را تبیین می کنند.

وی در ادامه افزود: در آن سخنرانی رهبر معظم انقلاب دو تهدید بزرگ که از طراحی‌های دشمن است پرداختند و اشاره کردند، که یکی از این تهدیدات تحریف بود و دیگری مسأله نفوذ، پس از آن نیز رهبر معظم انقلاب حتی تا آخرین سخنرانی خود در جمع مردم تبریز این مسائل را تبین کردند؛ پروژه نفوذ نیز در انتخابات بیشترین کاربرد را دارد و سعی دشمن در بهره برداری در انتخابات از نفوذ است.

وزیر سابق اطلاعات، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمله ای فرمودند: اگر ما راه امام را گم کنیم، نسبت به راه امام غفلت کنیم و راه امام را عمدا کنار گذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد. اظهار کرد: این گم کردن راه برای نسل سوم و چهارم انقلاب است و نسل جوانی که امروز کار را در دست دارد و یکی از عواملی که باعث می‌شود تا این راه گم شود این است که نسل جوان کشور امام را ندیده‌اند  و از مشی و سلوک امام خمینی به درستی مطلع نیستند، می‌شود این نسل را راحت در راه امام گمراه کرد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به لزوم توجه به وصیت نامه امام خمینی(ره) در صحیفه ایشان برای گم نکردن راه امام و انقلاب، تصریح کرد: برای نمونه یکی از آقایون به نقل از امام جام زهر را شیرین عنوان کرد و پس از آن همه شبکه های ماهواره ای در تبیین این جمله کار می کردند و به حدی امام امام می کردند که گویی آن شبکه ها طرفدار امام خمینی هستند تا برای نسل جدید راه را گم کنند و این قابل توجه است.

نسل جدید از راه امام خمینی غافل نشود

وی خاطرنشان کرد: غفلت از راه امام خمینی یک تهدید برای نسل اول و دوم انقلاب است که امام را دیده است، عوامل این غفلت فراوان است که یکی از آنها اشرافی گری است، ما در اینکه از مشی قرآن در ابعاد مختلف به ویژه در مباحث سیاسی استفاده کنیم و بهره کافی ببریم فاصله گرفته ایم، یک سوم قرآن مباحث تاریخی است اما در تجزیه و تحلیل تاریخی بر اساس قرآن که غیر قابل تحریف است کوتاهی شده، چراکه تاریخ نوشته شده غیر قرآنی قابل تحریف است، امروز در آمریکا 10 جلد کتاب تاریخ انقلاب اسلامی به زبان فارسی نوشته شده که این کتاب سراسر تحریف است و برای ورود آن به کشور تلاش‌های فراوانی می‌کنند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به بیان رشد و تعالی بنی اسرائیل در قرآن و سقوط این قوم پس از رشد و تعالی، اظهار کرد: کسی به علت سقوط این قوم نپرداخته است، ما در بحث تاریخ مقوله نفوذ یهود صهیونیست در اسلام کار نکرده ایم، زبیر آدمی است که برای ییلاق و قشلاق چندین شتر جواهراتش را حمل می کند سقوط می‌کند و می‌بینیم که یهود در این کار نقش فراوان دارد تا مسلمانان را اشرافی کند و به سمت اشرافی‌گری سوق دهد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، در ادامه به پروژه نفوذ اشاره کرد و گفت: از روی عمد کنار گذاشتن راه امام خمینی در راستای پروژه نفوذ است، دشمن کاری می کند که فعالان انقلاب راه امام را کنار گذارند و اگر این مسأله رخ دهد ملت ایران سیلی خواهد خورد و این یعنی انقلاب، شیعه دیگر حیثیت خود را در جهان از دست خواهد داد، مقوله نفوذ جدید نیست بلکه این موضوع از ابتدای انقلاب بوده و حادثه حزب جمهوری اسلامی و نخست وزیر و موارد دیگر همه در راستای پروزه نفوذ بوده است.

برای شناخت نفوذ باید بر روی مبانی قرآنی آن کار کرد

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: در نفوذ ما اگر دقیق و بر اساس قرآن کار کنیم آیات مربوط به شیطان و اقداماتش را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم دقیقا این مباحث را می‌یابیم، نفوذ موردی داریم و نفوذ جریانی که یکی جاسوسی است که این جاسوسی برای چند اقدام عملیاتی می‌شود که یکی ترور فیزیکی است، دیگری ترور شخصیتی است که قابل تأمل است و در این ترور شخصیتی نیز دشمن به دو روش کار می کند یکی اینکه کنار آن شخصیت جاسوس می گمارد تا او را از حیض انتفاع ساقط کند، نمونه این روش را در مرحوم منتظری دیدیم که دشمن با مهدی هاشمی او را ترور شخصیتی کرد و مهدی هاشمی مجموعه‌ای بود که به سیا وصل بود هنوز هم بخشی از آنها وجود دارند و نوار اخیر منتظری از سوی همان ها منتشر شد و اقدامی بعدی آنها در اسفند و برای انتخابات است.

وی در ادامه با بیان اینکه جاسوس انواع مختلف دارد و به راحتی نمی توان برخی از آنها را شناسایی کرد، افزود: اقدام بعدی دشمن در ترور شخصیت این است که نظام فکری شخصیت را به هم بریزد و یکی از کارهای بزرگی که باید در حوزه علمیه صورت بگیرد در این جهت است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در حوزه‌های علمیه تصریح کرد: سازمان سیا در سال 88 یک جمع بندی مهم از فتنه ارائه داد که در آن فتنه را تجزیه و تحلیل کرده بود، یکی از ایرادات خود در فتنه را این می‌دانستند که در برنامه ریزی خود از ابتدای انقلاب همه سرمایه گذاری را روی دانشگاه ها کردند و از حوزه های علمیه غافل شدند و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که سرویس اطلاعاتی انگلیس افسر خود را مورد اعتماد مرجع تقلید ما قرار می‌دهند و حوزه سنتی غافل از سیاست یکی از همین برنامه‌های دشمن است.

انحرافات کدیور حاصل نفوذ دشمن در حوزه علمیه است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این زمینه می‌توان از دانشگاه عبدالکریم سروش را مثال زد که از نظر فکری قوی بود اما دشمن نظام فکری اش را بهم ریخت و در حوزه نیز می‌توان به کدیور اشاره کرد که طلبه انقلابی و با فکری بود که سرویس اطلاعاتی انگلیس روی او کار کرد و امروز در آنجا کتاب ضد ولایت فقیه می‌نویسد، این سبک از نفوذ موردی برای ترور شخصیتی است.

حجت السلام مصلحی خاطرنشان کرد: انجمن حجتیه مجموعه‌ای شکل گرفته در راستای اهداف انگلیس است، در برخی مواقع دشمن در اقدامات خود با 10 واسطه عمل می کند، امروز عده ای شعار اعتدال و اسلام رحمانی سر می دهند که این شعارها را سیا شکل داده است.

وی با اشاره به امیدواری دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمن در طراحی خود به این نتیجه رسید که انقلاب اسلامی به مسیر مطلوب آمریکا باز می گردد اما در میانه راه فهمیدند که این انقلاب در حال ساختار گرفتن است و برای دنیا الگو خواهد شد. دشمن طراحی می‌کند که نظام فکری این انقلاب را از بین ببرد، رهبر معظم انقلاب در زمینه فرزند آوری هشدارهایی دادند و پشت صحنه همین شعار فرزند کمتر زندگی بهتر سیا بود که اسنادش هم موجود است.

دشمن برای نفوذ سرمایه گذاری طولانی مدت به روی افراد انجام می‌دهد

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: اقدام بعدی در نفوذ سرمایه گذاری بر فردی در یک مدت زمانی طولانی است، برای آنکه آن شخص در مرکز قدرت قرار گیرد، این موضوع در صدر اسلام نیز وجود داشته است، معاویه و دودمان بنی امیه نفوذی بودند که یهود روی او کار کرد و او را به قدرت رساند، وقتی یهود در زمان پیامبر اکرم(ص) روی معاویه سرمایه گذاری می کند آیا امروز از این کارها نمی‌کند؟

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به مسأله نفوذ جریانی، اظهار کرد: این جریان ها عمدتا در ظاهر فعالیت‌های بشر دوستانه و خیریه ای است، در دو ماه پیش جاسوسی دستگیر شد که به جاهای مختلف نظام نزدیک شده بود و کارش این بود که به سراغ امام جمعه و استاندار و شخصیت‌های دیگر می‌رفت و می‌گفت می‌خواهیم طراحی کنیم که مجموعه های خیریه را انسجام بخشیم با تشکیل تشکل های مردم نهاد و بسیاری از این طرح استقبال کردند، هدف این جاسوس این بود که خانواده های نیازمند را شناسایی کند در مسیر خود در جریان سازی و ایجاد شبهه برای آنها خوراک تبلیغاتی درست کرده و از آنها استفاده نماید، علت این کار هم در این است که سیا خود اعتراف می کند که تنها طبقه متوسط به بالا را توانست به کف خیابان بکشاند.

وی افزود: در زمینه ایجاد جریان سه حوزه طراحی شده است، مردم، نخبگان و مسؤولان؛ برنامه ریزی اصلی دشمن این است که مردم و مسؤولان و نخبگان را دچار اشتباهات محاسباتی کند، بر اساس آموزه های قرآنی 10 کار توسط دشمن برای این اشتباه محاسباتی انجام می‌شود، نمونه آن در حوزه مردمی این است که مردم در انتخاب نامزد خود اشتباه کنند.

دشمن با تهدید مسؤولان را دچار اشتباه محاسباتی می‌کند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: نخستین اقدام دشمن تهدید است، در این سالهای مذاکره چقدر آمریکا به حمله نظامی اشاره کرده است؟ در سوره آل عمران آیه 173 نیز به این مسأله اشاره شده است. مورد دیگر این است که ظریف در این سالها هر چه به مذاکره می رفت اوباما در مصاحبه خود گزینه نظامی را مطرح می‌کرد و ظریف نیز می‌گفت آمریکا اگر اراده کند با یک دکمه همه چیز کشور ما را به هم می‌ریزد و این اشتباه محاسباتی ظریف بود.

وزیر سابق اطلاعات، تصریح کرد: اتفاق دیگری که افتاد این بود که روحانی در نیویورک در سال پیش مذاکره تلفنی با رئیس جمهور آمریکا داشت و معتقد بودند که با این کار جنگ را از سر ایران برداشتند. وعده دروغ یکی دیگر از توطئه‌های دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی است و در همین مذاکرات شاهد بودیم گفتند 8 میلیارد دلار پول ما را آزاد می‌کنند امروز یک سال و اندی می گذرد و هنوز یک سنت آن وارد ایران نشده است.

وی در ادامه عنوان کرد: بروید ترجمه برجام را بخوانید و وعده های دروغ آن را ببینید. اقدام سوم برای اشتباه محاسباتی مشغول کردن به خیالپردازی و آرزو های دراز کردن است، امروز سه سال است که در بحث تحریم ها مشغولمان کرده اند در حالی که 30 درصد مشکلات اقتصادی ما مربوط به تحریم هاست، در سه سال گذشته این خودرو های لوکس چگونه وارد کشور شده؟ مگر تحریم نیستیم؟ در یک سال گذشته بیش از 100 هزار خودرو وارد کشور شده است.

حجت الاسلام مصلحی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چگونه این پولها برای خرید خودرو هست ولی برای حل مشکلات بیکاری و صنعت نیست؟ اظهار کرد: مورد چهارم از اقدامات دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی در مسؤولان، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست است که ما را دچار ترک اولویت‌ها می‌کند، اینقدر که ما بحث خرید هواپیما را دنبال کردیم مشکلات دیگر را دنبال نکردیم، مگر چند درصد کشور با این هواپیما جا به جا می شوند؟ سه درصد که نیمی از آن مسؤولان هستند، این زیبا جلوه دادن برای اشتباه محاسباتی است.

شایعه سازی و دروغ پراکنی در راستای پروژه نفوذ است

وی اقدام پنجم در راستای ایجاد اشتباهات محاسباتی در مسؤولان را شایعه سازی و دروغ پراکنی دانست و افزود: اقدام ششم القای یأس و روحیه ما نمی توانیم به مسؤولان و جامعه است که بسیار مهم است و بوده، بنده با بسیاری از مسؤولان کشور روی پیشرفت‌های علمی کشور بحث کرده ام و شنیده ام که مگر می شود آمریکا اجازه دهد کشور جهان سومی پیشرفت کند؟ در زمان وزارت من بسیاری از جشنواره های علمی را مجوز نمی‌دادند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دو ماه پیش گروهی از آمریکا وارد دانشگاه تهران شدند تا مبادلات علمی داشته باشند اما پس از بررسی فهمیدیم که کارکشته های سیا بودند و دنبال این بودند که دانشمندان ما را شناسایی کنند، آنچه امروز در کشورهای غربی با عنوان پیشرفت علمی رخ می دهد تکرار علمهایی است که از کشورهای اسلامی دزدیده اند، کتاب قانون بوعلی سینا از انگلیسی به فارسی ترجمه شده است، مترجم کتاب قانون نوشته است که هنوز همه علوم این کتاب در اروپا کشف نشده.

حجت الاسلام مصلحی، اقدام هفتم دشمن را ایجاد غفلت از امدادهای غیبی خداوند عنوان کرد و گفت: در حالی که در جنگ بارها امدادهای غیبی خداوند را دیدیم و رهبر انقلاب در سخنرانی خود دو ماه پیش فرمود ما خدا داریم، در حالی که ما مردم خدا را فراموش کرده ایم.

کسانی که در دلشان مرض دارند دوست دارند به دنبال یهود و نصارا بروند

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، تصریح کرد: در ولایت مداری خداوند فرموده ولایتمدار یهود و نصارا نباشید اما کسانی که مرض در دلشان است دوست دارند به یهود و نصارا بروند چراکه از تهدیدهای یهود و نصارا می‌ترسند در حالی که خدا مراقب آنها بود، دشمن امروز ما را غافل از خدا کرده تا به یهود و نصارا بپیوندیم، کار دیگر دشمن قبح زدایی است و به این دلیل مذاکرات دو سال طول کشید تا قبح مذاکره با دشمن در نظر مردم بشکند.

وزیر سابق اطلاعات اقدام نهم دشمن در راستای ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مسؤولان را خیرخواه نشان دادن دشمنان عنوان کرد و افزود: بارها شاهد بوده‌ایم که اوباما خود را خیر خواه نشان می‌داد. آخرین اقدام دشمن در این راستا تحریف سخن حق و ارائه هدف باطل است، این روزها برای تحریف این بود که گفتمان و اصطلاحات امام کنار گذاشته شد و امروز سالها است که کلمه استکبار کنار گذاشته شده است و به جای آن قدرت های جهانی استفاده می شود و این یعنی کدخدا پنداری.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان متذکر شد: این اقدامات دشمن برای اشتباه محاسباتی در انتخابات است، یکی از برنامه های رهبر انقلاب این است که کشور دو قطبی نشود و عده ای موفقیت خود را در دو قطبی می دیدند که مخالفان برجام را مدافع جنگ بنامند و امروز به این نتیجه رسیده اند که نباید دنبال دو قطبی شدن باشیم، البته دقت داشته باشید دو قطبی انقلابی و غیر انقلابی رد خور ندارد و رهبر انقلاب در این دو قطبی پیشتاز اند.

منبع: خبرگزاری رسا

2659 نمایش

نظر دادن