تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 خرداد 1395 ساعت 17:49

احمد شیرزاد: جریان مقابل برای حذف خالقی هزینه بالایی پرداخت می‌کند/ نباید اعتبار نظام خدشه‌دار شود

آمدن یا نیامدن خالقی تغییر خاصی در ترکیب کلی مجلس ایجاد نمی‌کند اما اصرار بر این تصمیم باعث خدشه‌دار شدن اعتبار کسانی می‌شود که در پی حذف خالقی هستند هزینه اجتماعی این کار بسیار بالاست و در این صورت در انتخاب میان دوره‌ای جواب قطعی آنها داده خواهد شد، اما امیدواریم این موضوع در همین مرحله حل‌وفصل شود تا روح و روان مردم اصفهان بیش از این آزرده نشود....

به گزارش «آخرین نیوز»، احمد شیرزاد در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا، با اشاره به موضوع مینو خالقی عنوان کرد: فکر می‌کنم تا اینجای کار ایستادگی دولت روی انتخاب مردم نسبتا ستودنی است. ای کاش از ابتدا استانداری و فرمانداری اصفهان این ایستادگی را انجام می‌داد این انتقاد به وزارت کشور وارد است که استانداران و فرمانداران باید مومن به رای مردم باشند اگر استاندارد اصفهان جدیت داشت این اتفاق نمی‌افتاد.

شیرزاد گفت: فراموش نکنیم که همه این آقایان با امضای خود خانم خالقی را به عنوان نماینده اصفهان قبول کرده‌اند؛ پس دلیلی ندارد برای یک سری عکس‌های غیر مستند کسی از حرف خود بازگردد با اخلاق سیاسی هم همخوانی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: هفته‌های اول روحانی تلاش کرد موضوع خیلی رسانه‌ای نشود اما بعد تشخیص داد که باید اطلاع‌رسانی شود، الان هم حساسیت فضای مجازی بسیار خوب است و باعث شده جریان مقابل برای حذف مجبور شود هزینه بالایی را پرداخت کند و اصرار به این تصمیم هزینه را بیشتر هم خواهد کرد.

شیرزاد اظهار داشت:باید به صورتی که اعتبار نظام هم خدشه‌دار نشود آین موضوع حل شود الان هم ساز و کارهای مختلفی وجود دارد که همزمان حیثیت مردمی که به خالقی رای دادند و حیثیت خود خالقی و دولت و شورای نگهبان حفظ شود باید اراده این کار هم وجود داشته باشد.

او افزود: آمدن یا نیامدن خالقی تغییر خاصی در ترکیب کلی مجلس ایجاد نمی‌کند اما اصرار بر این تصمیم باعث خدشه‌دار شدن اعتبار کسانی می‌شود که در پی حذف خالقی هستند هزینه اجتماعی این کار بسیار بالاست و در این صورت در انتخاب میان دوره‌ای جواب قطعی آنها داده خواهد شد، اما امیدواریم این موضوع در همین مرحله حل‌وفصل شود تا روح و روان مردم اصفهان بیش از این آزرده نشود.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

724 نمایش

نظر دادن