تاریخ انتشار: شنبه, 01 خرداد 1395 ساعت 08:57

عملکرد دولت در بهبود اوضاع اقتصادی و سیاست خارجی قابل تقدیر است/ همواره دعاگوی رییس جمهور هستم

آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، از مساعی و اقدام های دولت در اداره کشور،بهبود اوضاع اقتصادی وتعامل سازنده با کشورهای جهان با وجود مشکلات فراوان تقدیر کرد.

به گزارش آخرین نیوز از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی عصر جمعه در این دیدار با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بویژه در حوزه سیاست خارجی، بر ضرورت اهتمام مسئولان کشور برای حل مشکلات مردم، بویژه محرومان و ادامه روند رو به توسعه کشور تاکید کردند.

ایشان خطاب به رییس جمهوری خاطرنشان کردند: بنده همواره برای توفیق شما و همه مسئولان دولت دعا می کنم و امیدوارم با حسن تدبیر بتوانید در خدمت به مردم و کشور همچنان موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مراجع عظام تقلید، اظهار داشت: دولت یازدهم در مسیر اداره کشور توانسته با کمک مردم و استفاده از رهنمودها و حمایت رهبر انقلاب و مراجع عظام از بسیاری از پیچیدگی ها و مشکلات عبور کند.

رییس جمهوری افزود: امروز با رفع تحریم ها و بوجود آمدن فضای مناسب در روابط بین المللی، بستر مناسبی برای تعامل بیشتر با کشورهای خارجی ایجاد شده و مردم امید و اعتماد بیشتری برای حضور در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری پیدا کرده اند.

دکتر روحانی با ارائه گزارشی از روند سرمایه گذاری های خارجی و برنامه های اقتصادی کشور، اظهار امیدواری کرد که با یاری خدا، حمایت و کمک مراجع و مردم بتوانیم بر مشکلات غلبه و شرایط بهتری را در کشور بوجود آوریم.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت و آرامش خاطرنشان کرد: دولت امیدوار است با همکاری و تعامل بیشتر با مجلس دهم بتواند در مسیر حل مشکلات مردم و توسعه کشور گام های موثرتری بردارد.

رئیس جمهوری روز جمعه برای زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

760 نمایش

نظر دادن