تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 ساعت 11:14

سقوط هواپیمای مسافری مصری با 56 مسافر ؛ 3 نیروی امنیتی و 7 خدمه

منابع خبری در خبری فوری از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مصر که از فرودگاه شارل دوگل پاریس عازم فرودگاه قاهره بود خبر دادند.

شرکت هواپیمایی مصر پس از ورود هواپیماهای شناسایی به محل ناپدیدشدن یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 با 66 سرنشین در منطقه مرزی کومبی ، سقوط آن را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری 'الیوم السابع ' یک مسئول شرکت هواپیمایی مصر شمار سرنشینان هواپیمای ایرباس 320 به شماره پرواز MS804 را 66 نفر از جمله 56 مسافر ؛ 3 نیروی امنیتی و 7 خدمه پروازی ذکر کرد.
یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی مصر صبح امروز پنجشنبه با 66 سرنشین در مسیر خود از فرودگاه شارل دوگل پاریس به سمت فرودگاه قاهره در منطقه مرزی کومبی در نقطه صفر مرزی یونان و آغاز منطقه حریم هوایی مصر از صفحه رادار ناپدید شد.
مسئول شرکت هواپیمایی مصر افزود: پرواز شماره MS804 در ساعت 02:45 دقیقه به وقت قاهره در ارتفاع 37 هزار پایی پس از ورود به آسمان مصر در فاصله 10 مایلی از صفحه رادار محو شد.
تیم های ویژه جست وجو و نجات مصری با حضور در محل ناپدید شدن هواپیما؛ همچنان عملیات جست وجوی خود را ادامه می دهند.
شرکت هواپیمایی مصر با فراهم کردن سالن مخصوص برای خانواده های مسافران ؛ آنها را در جریان اخبار هواپیمای ناپدید شده قرار داده است.





مسیر حرکت هواپیمای ناپدید شده مصری


پرواز MS804 با 69 مسافر ناپدید شد!
1245 نمایش

نظر دادن