تاریخ انتشار: شنبه, 04 ارديبهشت 1395 ساعت 02:01

هشدار خطیب جمعه تهران: برخی با بدحجابی و کشف حجاب به نظام دهن کجی می کنند

  امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی با بدحجابی یا کشف حجاب به نظام دهن کجی می کنند به افراد "لاابالی" تذکر داد رفتارشان زیر نظر پلیس و با آنها بر اساس قانون برخورد می شود.
امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر اهمیت رعایت پوشش اسلامی بویژه با نزدیک شدن به فصل تابستان تاکید کرد: نیروی انتظامی باید با گناه علنی در جامعه برخورد کند و اگر این کار را انجام ندهد، گناهکار است.
 
آیت الله موحدی کرمانی افزود: از مردم شریف و نجیب ایران انتظار می رود پوشش اسلامی را رعایت کنند و نیروی انتظامی نیز تعدادی نیروی غیر علنی به کار بگیرد تا با شیوه ای متین و ارزنده شرایط امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کند که کار ارزنده ای است.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی با بدحجابی یا کشف حجاب به نظام دهن کجی می کنند، افزود:‌ درتهران کار از بدحجابی به کشف حجاب رسیده است؛ من برخی از این صحنه‌ها را دیده‌ام و خجالت کشید‌ام و قطعا این وظیفه نیروی انتظامی است که با گناه علنی برخورد کند و اگر برخورد نکند خودش گناهکار است.
 
وی در ادامه به افراد "لاابالی" تذکر داد: رفتار شما زیر نظر پلیس است و با شیوه درست با شما برخورد خواهند کرد و امر به معروف ونهی از منکر بر اساس قانون است.
 
آیت الله موحدی کرمانی افزود: مشکل اصحاب فتنه در سال 88  این بود که به قانون تن ندادند و به جای راه قانونی، غیرقانونی عمل کردند و مردم را به خیابان آوردند.
 
موحدی کرمانی با بیان اینکه دولت در موارد متعددی اعلام کرده که مطیع قانون است گفت: قانون محترم است و دولت نیز بارها اعلام کرده که مطیع قانونی است که مجلس تصویب کند و مخالفت با این قانون به تعبیر امام (ره) مخالفت با اسلام است. هرچند که نهی از منکر نیازی به قانون ندارد و یک وظیفه دینی است. مگر ما برای روزه، نماز یا حج به مصوبه مجلس نیاز داریم؟
 
امام جمعه موقت تهران گفت: نهی از منکر نیاز به قانون ندارد بلکه یک وظیفه دینی مانند واجبات شرعی است و به مراتب مهتر از نماز، روزه، حج و سایر اعمال است.
 
حجت الاسلام و المسلمین موحدی کرمانی ادامه داد: همه کارهای خوب در کنار امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره در برابر اقیانوس است.
 
آل سعود منتظر انتقام الهی باشد
 
موحدی کرمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به ضرورت تامین امنیت حجاج در موسوم حج اظهار کرد: به وعده‌های وهابی‌ های خبیث که دشمن شیعه و ایرانی هستند نباید اعتماد کرد؛ چراکه آن ملای نادان و احمقشان می‌گوید اگر شیعیان را بکشید نه تنها خونشان مباح است بلکه به بهشت هم خواهید رفت و حال سوالی که پیش می‌اید این است که اگر یک حاجی از ایران به مکه برود و یک احمق به خاطر چنین فتوایی او رابکشد تا به بهشت برود تکلیف چیست؟ باید امنیت حجاج تامین شود.
 
وی افزود: به آل سعود می‌گویم که هر چه می‌خواهید برای آمریکا خوش رقصی کنید و از اسلام جدا شوید اما منتظر انتقام الهی باشید و بدانید همین آمریکا اگر روزی بیدار شوید و بخواهید در برابرش بایستید شما را چون کاغذی یکبار مصرف به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.
 
موحدی کرمانی ادامه داد: رژیم آل سعود یک روز در منا حجاج را می‌کشد و روزدیگر با ریختن سنگ و آهن بر سر حجاج خونشان را می‌ریزد و دیگر روز نیز در اجلاس سران کشورهای اسلامی بذر تفرقه می‌پاشد. در حالیکه سران این رژیم باید بدانند روزی کاخ شیشه‌ای‌شان همچون خانه عنکبوت از هم خواهد پاشید.
 
وی با بیان اینکه آل سعود از برائت از مشرکین در مراسم حج ناراحت است اظهار کرد: این رژیم از برائت از مشرکین در مراسم حج ناراحت است مگر مشرک هستید که از برائت از مشرکین ناراحت می‌شوید؟ خودتان می‌فهمید چه می‌کنید؟ شما احکام قرآن را مورد به مورد زیر پا گذاشته‌اید و بهتر است یکباره بگویید که قرآن را قبول ندارید.
 
هشدار درباره کتاب هایی که در نمایشگاه کتاب عرضه می شود
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به در پیشرو بودن برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران اظهار کرد: کتابهایی از سراسردنیا به این نمایشگاه می‌آیند و کشورهایی مختلف فرهنگ خود را از طریق کتاب به سایر کشورها تزریق می‌کنند من به مسئولین هشدار می‌دهم که اگر کتاب منحرفی به این نمایشگاه برود و جوانی آن را بخرد و به خانه ببرد و گمراه شود در برابر خدا مسئول هستند.
 
وی با اشاره به دوران مسئولیتش در سپاه پاسداران اظهار کرد: من وقتی در سپاه پاسداران مشغول بودم یک بار دستور دادم که کتاب هایی را که به نمایشگاه می‌رود را بررسی کنم و گزارشی که به من رسید نشان داد که تعداد بسیاری از این کتاب‌ها ضد اسلام، ضد خدا، ضد پیامبر و ضد نظام است و از برگزاری آن نمایشگاه کتاب صرفنظر کردیم.
 
وی با تاکید براینکه با چنین شرایطی بهتر است اصلا نمایشگاه کتاب برگزار نشود اظهار کرد: ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم تا درهای کشورمان را به هر کشوری بازکنیم و جامعه مان را به انحراف بکشانیم و هنوز هم دیرنشده است و لازم است جمعی از کارشناسان بر روی کتابهایی که به نمایشگاه وارد می‌شوند نظارت داشته باشند تا اجازه ورود کتاب‌های انحرافی و گمراه کننده را به نمایشگاه کتاب ندهند.
 
وزارت خارجه بار سنگینی بردوش دارد
 
آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به برجام گفت: به وزارت خارجه می‌گویم انصافا بار سنگینی بر دوش شما قرار دارد؛ با دشمنی سر و کاری دارید که از هیچ دشمنی فروگذار نمی‌کند و کار آن مرتب تحریم است، به هیچ پیمانی وفادار نیست و نمی‌توان به پیمان آن اعتماد کرد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: آمریکا دَم از آزادی و دموکراسی می‌زند و به عربستان این رژیم کودک‌کش جلاد که در یمن خون به راه انداخته است، سلاح مدرن می‌دهد.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آمریکا به خود اجازه می‌دهد سلاح اتمی داشته باشد، گفت: اما به ایران می‌گوید برای دفاع از خود نیز نباید موشک بالستیک داشته باشید.
 
وی با طرح این سئوال که با این تحریم‌های پی در پی چه باید کرد، گفت: آنها تحریم می‌کنند تا ایران را به زانو درآورند، اما درود به رهبر بزرگوار که فرمود اقتصاد مقاومتی داشته باشید و با آن حربه تحریم را بی‌اثر کنید.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

451 نمایش

نظر دادن