تاریخ انتشار: شنبه, 27 خرداد 1396 ساعت 10:15

قتل شوهر سوم با همدستی مرد غريبه!

اواسط آذرماه سال ۹۴ به‌ دنبال مفقود شدن مردي ۴۰ساله در بومهن، تحقيقات پليس براي يافتن او آغاز شد.

پدر اين مرد مي‌گفت: چند روزي است که پسرم به طرز عجيبي ناپديد شده و هيچ‌کس از او خبري ندارد. روزهاي اول وقتي سراغش را از همسرش گرفتم او گفت که پسرم به سفر رفته است اما نمي‌دانم چرا اين سفر آنقدر طولاني شد.از همان روز اول نگران پسرم بودم تا اينکه چند روز قبل وقتي به خانه‌اش رفتم فهميدم هيچ‌کس در آنجا نيست. همسايه‌ها گفتند عروسم همراه با فرزندانش آنجا را ترک کرده است. اين مرد ادامه داد: عروسم زني بيوه بود که با پسرم ازدواج کرد و از مدتي قبل نيز با او دچار اختلاف شده بود.

ماموران وقتي اثري از مرد ناپديد شده نيافتند براي يافتن سرنخ به خانه او رفتند. آنها در گوشه حياط خانه آثاري از حفر يک گودال کشف کردند که خاک‌هايي که رويش ريخته شده بود نشان مي‌داد به‌تازگي پر شده است. آنها خاک‌هاي گودال را بيرون ريختند و با جسد مرد مفقود شده مواجه شدند.

به اين ترتيب تحقيقات براي دستگيري همسر مقتول به‌عنوان تنها مظنون جنايت شروع شد. در ادامه افسران جنايي به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي‌داد اين زن پسرش را در مدرسه‌اي دورافتاده ثبت نام کرده و به‌احتمال زياد در آنجا زندگي مي‌کند. در اين شرايط گروهي از مأموران با نيابت قضايي راهي مخفيگاه زن جوان شدند و وي را که به‌طور مخفيانه با مردي غريبه زندگي مي‌کرد دستگير کردند.

زن جوان ضمن اعتراف به قتل شوهرش گفت: مقتول سومين شوهرم بود. من ۸سال قبل در تنکابن با مردي ازدواج کردم و صاحب فرزندي شدم اما او يکباره ناپديد شد. مدتي براي پيدا کردن شوهرم تلاش کردم اما فايده‌اي نداشت. به همين دليل مدتي بعد با مرد ديگري ازدواج کردم. خانواده شوهر دومم از ابتدا با ازدواج ما مخالف بودند و يک روز او گفت براي ادامه تحصيل به ترکيه مي‌رود اما ديگر برنگشت.من هم مجبور شدم به شکل غيابي از او طلاق بگيرم.

اين زن ادامه داد: شوهر سومم(مقتول) مرد سختگيري بود. با اينکه از او نيز صاحب يک فرزند شده بودم اما اجازه نمي‌داد بدون اجازه‌اش از خانه بيرون بروم. مي‌خواستم طلاق بگيرم اما شوهرم حاضر به جدايي نمي‌شد. در اين ميان با مرد غريبه‌اي آشنا شدم و با همدستي او نقشه قتل شوهرم را کشيدم.

يک شب درحالي‌که شوهرم خواب بود با ضربات چاقو او را به قتل رساندم و يک روز بعد به ۲کارگر افغان پول دادم تا به بهانه ايجاد حوض در حياط خانه‌ام گودالي حفر کنند و بعد از رفتن آنها جسد را در گودال دفن کردم.

به‌دنبال اعترافات اين زن او صحنه جنايت را نيز بازسازي کرد و در نهايت پرونده‌اش با صدور کيفرخواست به دادگاه کيفري يک استان تهران فرستاده شد.

منبع: خبرآنلاین

589 نمایش

نظر دادن