تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 دی 1394 ساعت 15:40

اوین در انتظار یک ملی‌پـوش دیگر به جرم اغفال یک دختر!

یک ملی‌پوش با ترفندهای مختلف مال و اموال یک دختر را صاحب شده و مال باخته از وی به جرم سوء‌استفاده از شهرت و دسیسه چینی برای تصاحب اموال وی به مراجع قانونی شکایت کرده است.

آخرین نیوز: روزنامه ورزشی ۹۰ با ذکر این مطلب در ادامه نوشت: در آستانه دیدار دوستانه تیم‌ملی ایران در برابر ژاپن از زبان یک مقام آگاه شنیدیم یکی از بازیکنان ملی‌پوش پرونده مفتوحی در دادگاه دارد که در آن زمان تنها چند روز از باز شدن این پرونده سپری شده بود و مسئولان امر تازه پیرامون جرم اتفاق افتاده در حال تحقیق بودند.
 
حاصل پیگیری موضوع ما به اینجا رسید که اولا این پرونده شکایت هیچ ارتباطی با دستگیری سوشا ندارد ثانیا در مراحل بعدی رسیدگی به این پرونده برای مقام قضایی محرز شده که جرم اتفاق افتاده و متاسفانه یک ملی‌پوش با ترفندهای مختلف مال و اموال یک دختر را صاحب شده و مال باخته پس از اطلاع پیدا کردن در مورد قصد و نیت این بازیکن از وی به جرم سوء‌استفاده از شهرت و دسیسه چینی برای تصاحب اموال وی به مراجع قانونی شکایت کرده که پاره‌ای ملاحظات و رعایت بعضی مسائل برای مخفی ماندن نام این فرد در مراحل بازپرسی و تحقیقات پرونده باعث شده این پروسه قدری زمان بر شود.
 
 باید دید به زودی بازپرس پرونده برای فرد مورد نظر یک قرار بازداشت صادر می‌کند یا خیر. این بازیکن هم به جرم سوء‌استفاده و دسیسه‌چینی برای تصاحب اموال غیر راهی اوین خواهد شد؟
 
 جدا از این که آیا بازیکن ملی‌پوش مورد بحث در نهایت می‌تواند از خودش رفع اتهام کند یا باید به جزای کارش برسد، چیزی که نگران‌کننده است روند رو به رشد پرونده‌های اینچنینی در دستگاه قضایی کشور است پدیده شومی که اگر بیش از این تسری پیدا کند در جامعه و میان کسانی که پیش از این با شور و حرارت خاصی نتایج بازی‌های فوتبال را تعقیب می‌کردند ایجاد انزجار می‌کند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

905 نمایش

نظر دادن